Τι θα λέγατε, να φτιάξουμε μια σαλάτα μέσα σε βάζο, που μπορούμε να την πάρουμε μαζί μας στο γραφείο;

Νομίζω πως ήρθε η ώρα, να αρχίσουμε υγιεινή διατροφή και να ξεκινήσουμε αποτοξίνωση του οργανισμού, καθώς έρχεται το καλοκαίρι. Όπως συμβαίνει συνήθως κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ξεφύγαμε λιγάκι παραπάνω με το φαγητό και γενικώς δεν προσέξαμε τη διατροφή μας. Πιστεύουμε πως το σημερινό μας θέμα, θα σας φανεί αρκετά χρήσιμο για να μπορέσετε να ακολουθήσετε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή και να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά που αποκτήσατε όλους αυτούς τους μήνες.

Φυσικά, σίγουρα γνωρίζετε πως αυτό από μόνο του δεν αρκεί, είναι όμως ένα βοήθημα για να αντέξετε και να μη χαλάσει η δίαιτα. Φτιάξτε λοιπόν τη σαλάτα στο βάζο, για να την πάρετε μαζί σας στο γραφείο. Με αυτό τον τρόπο, θα έχετε κοντά σας το σνακ της ημέρας και όποτε σας πιάσει λιγούρα μπορείτε να φάτε. Βγάλτε και καταναλώστε την ώρα του δεκατιανού, απολαμβάνοντας τη σαλάτα και θα απαλλαχθείτε από την αίσθηση της πείνας.

Συνταγή για υπέροχη σαλάτα στο βάζο

Υλικά:

  • 1 μεγάλο γυάλινο βάζο – χωρητικότητας περίπου 800 γρ – με καπάκι

Τα αγαπημένα σας λαχανικά:

  • Λαχνικά
  • Φρούτα
  • Ξηρούς καρπούς
  • Απαχο κρέας – πχ. γαλοπούλα ή κοτόπουλο –

Για τη σάλτσα:

  • Ελαιόλαδο
  • Χυμό λεμονιού
  • Ξύδι

Προετοιμασία:

  • Καθαρίζετε, πλένετε καλά και ψιλοκόβετε τα λαχανικά της επιλογή σας.
  • Θα χρειαστείτε διάφορα είδη ξηρών καρπών.
  • Φυσικά δε πρέπει να λείπουν και τα φρούτα

Για τη σάλτσα:

Ετοιμάστε τη σάλτσα που θα προσθέσετε στη σαλάτα, ώστε να δώσει εξτρά γεύση. Εδώ δεν έχετε επιλογή να βάλετε τα υλικά που προτιμάτε, αφού για παράδειγμα η μαγιονέζα απαγορεύεται.

Αναμείξτε σε μπολ το ελαιόλαδο, το χυμό λεμονιού και το ξύδι, μπορείτε να προσθέσετε αλάτι και πιπέρι. Αν θέλετε περισσότερη γεύση, προσθέστε γιαούρτι, μουστάρδα ή βότανα και μυρωδικά. Ανακατέψτε καλά τα υλικά, μέχρι να δέσει η σάλτσα.

Ας ξεκινήσουμε την διαδικασία παρασκευής

  1. Πρώτο συστατικό στο βάζο είναι η σάλτσα.
  2. Αμέσως μετά, βάλτε τα φρούτα και τους ξηρούς καρπούς για να δώσετε επιπλέον γεύση και περισσότερα θρεπτικά συστατικά.
  3. Η δεύτερη στρώση πρέπει να αποτελείται από λαχανικά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως καρότα, αγγούρια και ραπανάκια.
  4. Στη επόμενη στρώση, προσθέσετε πιο ζουμερά λαχανικά όπως ντομάτες, αγγούρι κλπ.
  5. Το τελευταίο στρώμα πρέπει να είναι το μαρούλι, ώστε μην μουσκέψει από τη σάλτσα και γίνει μαλακό ή μαραθεί.
  6. Τέλος, ρίξτε από πάνω τα πιο ελαφριά υλικά, όπως βραστό καλαμπόκι ξηρούς καρπούς, κρουτόν ή αποξηραμένα φρούτα.

Η σαλάτα στο βάζο είναι έτοιμη! Κλείστε καλά το καπάκι και πάρτε μαζί σας στη δουλειά. Όταν έρθει η ώρα να φάτε, απλώς αναποδογυρίστε το βάζο και περιμένετε λίγα λεπτά μέχρι ή σάλτσα να απλωθεί σε όλη τη σαλάτα.

Μεταφέρετε σε ένα μπολ ή φάτε απευθείας από το βάζο. Να θυμάστε, μπορεί να παραμείνει στο ψυγείο για 3 – 4 ημέρες.

Καλή όρεξη!