Το καλοκαίρι είναι ήδη εδώ και ήρθε η ώρα να δούμε, πως μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας, σπιτικό παγωτό βανίλια. Είναι η πιο εύκολη συνταγή και το καλύτερο είναι, πως δε χρειάζεται να έχετε παγωτομηχανή. Φυσικά και μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο, αφού δε θα χρειαστεί να ανακατεύετε κάθε μισή ώρα, για να ετοιμαστεί το παγωτό. Το μόνο που χρειάζεται, είναι υπομονή, μέχρι το παγωτό να παγώσει και να αποκτήσει κρεμώδη υφή. Είναι νόστιμο, δροσερό και φυσικά μπορείτε να απολαύσετε σκέτο ή να συνδυάσετε με βάφλα. Ρίξετε από πάνω σιρόπι φρούτων, λιωμένη καραμέλα ή κανέλα.

Για σπιτικό παγωτό βανίλια

Θα χρειαστείτε:

Υλικά για 1 κιλό –  βγάζει 8 μερίδες –

  • 4 αυγά
  • 2 κ.γ. βανίλια
  • 1/2 φλιτζάνι ζάχαρη
  • 2 φλιτζάνια κρέμα γάλακτος

Χρόνος προετοιμασίας: 15 λεπτά

Διαδικασία:

Τοποθετήστε τα αυγά και τη ζάχαρη σε ένα πυρίμαχο μπολ και στη συνέχεια βάλτε να σιγοβράζει μια κατσαρόλα με νερό (θα τη χρησιμοποιήσουμε σαν μπεν μαρί). Τοποθετήστε από πάνω το μπολ και με το μίξερ χτυπήστε τα υλικά για περίπου 6 – 8 λεπτά ή μέχρι το μείγμα να πήξει και να πάρει εκρού απόχρωση.

Αμέσως μετά, αφαιρείτε από τη φωτιά, προσθέτετε τη βανίλια και περιμένετε να κρυώσει. Για να πέσει πιο γρήγορα η θερμοκρασία, μπορείτε να βάλετε το μπολ, σε ένα μεγαλύτερο που έχετε προσθέσει παγωμένο νερό. Μόλις είστε έτοιμοι προσθέστε την κρέμα γάλακτος και ανακατέψτε ξανά με το μίξερ, μέχρι να δέσει το μείγμα. Αδειάστε την κρέμα σε ένα πλαστικό δοχείο ή τάπερ και κλείστε καλά. Τοποθετήστε το σπιτικό παγωτό βανίλια στο ψυγείο και αφήστε να κρυώσει για 4 ώρες τουλάχιστον. Το ιδανικό είναι να παραμείνει στο ψυγείο ολόκληρο το βράδυ.

Διατροφικές πληροφορίες ανά μερίδα:

  • Θερμίδες 232
  • Λιπαρά 13,3 g
  • Κορεσμένα λιπαρά 7,6 g
  • Υδατάνθρακες 26 g
  • Πρωτεΐνη 3,4 g

Απολαύστε σπιτικό παγωτό βανίλια φτιαγμένο από τα χεράκια σας και καλή σας όρεξη!