Το αγγούρι αποτελείται από νερό σε ποσοστό πάνω από 90% και είναι μια καλή πηγή ενυδάτωσης. Σήμερα θα δούμε τα οφέλη που παρέχει στον οργανισμό και στην υγεία μας γενικότερα.

Αγγούρι διατροφική αξία και οφέλη

Αν καταναλώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, θα ενισχύσει την άμυνα του οργανισμού και πιο συγκεκριμένα θα συμβάλει στην προστασία του πεπτικού συστήματος, λειτουργώντας προληπτικά σε ασθένειες όπως το έλκος του στομάχου. Το αγγούρι, εκτός από φρέσκο, θα το βρείτε και ως τουρσί, αρκετοί διαθέτουμε τουλάχιστον ένα βάζο στην κουζίνα.

Εναλλακτικά με το φρέσκο αγγούρι, μπορείτε να συμπεριλάβετε και τα τουρσιά στη διατροφή σας. Ο λόγος είναι η περιεκτικότητα μεγάλης ποσότητας νερού, πρωτεΐνης, φυτικών ινών και ελάχιστων λιπαρών. Επίσης είναι πλούσια σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως σίδηρο, κάλιο, νάτριο και φώσφορο. Περιέχουν αρκετές βιταμίνες όπως, C, A, B6, B12 και ριβοφλαβίνη, νιασίνη, θειαμίνη. Όλες αυτές οι ουσίες είναι χρήσιμες για τον οργανισμό και χαρίζουν περισσότερη υγεία.

Τα αγγούρια: Προστατεύουν τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες, που ευθύνονται για την καταστροφή των κυττάρων στο σώμα. Συμβάλλουν στην καλύτερη πέψη του φαγητού και επιταχύνουν το σχηματισμό των καλών βακτηριδίων που είναι απαραίτητα για σωστή πέψη και καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Τα τουρσιά: βοηθούν στην προστασία του ήπατος και φιλτράρουν τις τοξίνες από το σώμα. Είναι επίσης εξαιρετικά για τη ρύθμιση του διαβήτη, την προστασία του στομάχου και την πρόληψη εμφάνισης έλκους.

Πότε μην τα παραλείψετε από τη διατροφή σας και εντάξετε τα στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο. Με αυτόν τον τρόπο θα ωφεληθείτε από τα πλούσια θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στο πράσινο λαχανικό.