Τρεις συνταγές για να φτιάξουμε βούτυρο αμυγδάλου, επιλέξτε την καλύτερη σύμφωνα με τις γευστικές σας προτιμήσεις, και βάλτε στο καθημερινό μενού μια τροφή για υγιεινή διατροφή. Έχουμε φτιάξει κατά καιρούς διάφορες συνταγές που βοηθούν να ακολουθήσουμε σωστή διατροφή.

Κατά τη συνήθη τακτική μας θα κινηθούμε και σήμερα, φτιάχνοντας ένα ιδιαίτερα spread, όπως είναι το βούτυρο αμυγδάλου. Πρόκειται για σπάνια συνταγή, που ανακαλύψαμε για όλους εσάς που θέλετε να έχετε έναν ακόμη σύμμαχο στη δίαιτα και να πετύχετε τα σωστά αποτελέσματα.

Είναι μια εύκολη διαδικασία που απαιτεί ελάχιστα υλικά και δε χρειάζεται κόπο. Προσπαθήσαμε να δώσουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και έτσι φτιάξαμε δύο παραλλαγές, με τα ίδια διατροφικά αποτελέσματα, αλλά με περισσότερη γεύση.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Φτιάχνουμε βούτυρο αμυγδάλου

Κλασική συνταγή

Υλικά:

  • 2 Φλιτζάνια αμύγδαλα

Διαδικασία:

Βάλτε ολόκληρα τα αμύγδαλα μέσα στο μίξερ και χτυπήστε για 10 λεπτά. Φροντίστε να αυξομειώνετε την ταχύτητα, γιαυτό δουλέψτε εναλλάξ στη χαμηλή και την υψηλή σκάλα.

συνταγή-για-βούτυρο-αμυγδάλου

Στα 3 πρώτα λεπτά, κάντε ένα μικρό διάλειμμα μερικών δευτερολέπτων για να κρυώσει το μίξερ. Το μείγμα πρέπει να μοιάζει όπως αυτό της φωτογραφίας.

συνταγή-για-βούτυρο-αμυγδάλου

Συνεχίζετε το ανακάτεμα, και τώρα το μείγμα θα αρχίσει να μαζεύει και να γίνεται μια ομοιόμορφη πάστα.

συνταγή-για-βούτυρο-αμυγδάλου

Σε αυτό το βήμα και το 5ο λεπτό της διαδικασίας, η πάστα αποκτά μορφή και μοιάζει περισσότερο με βούτυρο, και εδώ κάνετε ένα μικρό διάλειμμα.

συνταγή-για-βούτυρο-αμυγδάλου

Στο τελευταίο βήμα και περίπου στα 8 λεπτά ανακατέματος, θα έχετε το οριστικό αποτέλεσμα. Τα έλαια του αμυγδάλου θα αναμειχθούν με την πάστα και θα το κάνουν πιο ρευστό.

συνταγή-για-βούτυρο-αμυγδάλου

Η συνταγή είναι έτοιμη, πλέον μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας, πως έχουμε παρασκευάσει βούτυρο αμυγδάλου. Δώστε στον οργανισμό πλούσια τροφή με ελάχιστα λιπαρά, που είναι ιδανική για κάθε τύπο δίαιτας. Ακολουθούν δυο παραλλαγές, που θα δώσουν στο spread περισσότερη γεύση. Η διαδικασία είναι ίδια με την παραπάνω, το μόνο που αλλάζει, είναι η προσθήκη επιπλέον συστατικών.

Μέλι και κανέλα

Υλικά:

  • 2 – 3 κ.σ. Μέλι
  • 1 κ.γ. κανέλα
  • Θαλασσινό αλάτι

Μέλι και κακάο

Υλικά:

Ακολουθήστε τη διαδικασία που περιγράψαμε στην αρχή και απλώς βάλτε στο μίξερ τα επιπλέον υλικά, ανάλογα τη συνταγή που επιλέξατε. Στην τελευταία διαδικασία προσθέσαμε μια κουταλιά γάλα αμυγδάλου, για να βοηθήσει να πήξει πιο εύκολα η σκόνη από το κακάο. Όποια συνταγή και αν επιλέξετε, θα έχετε ένα υπέροχο γευστικό αποτέλεσμα, αρκετά υγιεινό για τις διατροφικές σας συνήθειες.