Συμβουλευτείτε τη λίστα που ακολουθεί για να μάθετε ποιες τροφές βοηθούν να διατηρήσετε υγιή μαλλιά. Η φροντίδα των μαλλιών είναι καθημερινό μέλημα όλων μας, εκτός από την περιποίηση με τη χρήση προϊόντων που εφαρμόζουμε εξωτερικά στην τρίχα, μπορούμε να ενισχύσουμε την υγεία τους με την κατάλληλη διατροφή.

Σολομός

Στην κορυφή της λίστας με τις τροφές που συμβάλουν να έχουμε υγιή μαλλιά, βρίσκεται ο σολομός. Είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη και βιταμίνη D, συστατικά που συμβάλλουν στην ενίσχυση και ενδυνάμωση της τρίχας. Ο σολομός περιέχει  επίσης ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που δυναμώνουν τα μαλλιά και χαρίζουν περισσότερη λάμψη.

σολομος

Καρύδια

Δεύτερη τροφή της λίστας είναι τα καρύδια, επίσης περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά και επιπλέον είναι γεμάτα με βιοτίνη και βιταμίνη Ε, που προστατεύουν τα κύτταρα.

Στρείδια

Είναι πλούσια πηγή ψευδάργυρου, το οποίο βοηθά και ενισχύει τα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Πρέπει να γνωρίζετε πως εναλλακτική πηγή πρόσληψη της απαραίτητης ημερήσιας δόσης ψευδάργυρου είναι τα δημητριακά.

Πατάτες

Πιο συγκεκριμένα οι γλυκοπατάτες, οι οποίες είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικής β-καροτίνης. Ο οργανισμός μετατρέπει το ωφέλιμο αντιοξειδωτικό σε βιταμίνη Α, η οποία συμβάλει αποτελεσματικά στην καλή λειτουργία του οργανισμού και του σώματος, συμπεριλαμβανομένου και του τριχωτού της κεφαλής.

γλυκοπατάτα

Αυγά

Αρκετά σημαντική τροφή για να μπορέσουμε να έχουμε πάντοτε υγιή μαλλιά. Ο λόγος είναι η πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών, όπως πρωτεΐνη και αρκετά μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως ψευδάργυρο, σελήνιο, σίδηρο κ.α που το καθιστούν τον καλύτερο σύμμαχο.

Συνεχίζουμε τη λίστα με τις υπόλοιπες τροφές που χαρίζουν υγιή μαλλιά

Σπανάκι

Το αγαπημένο φαγητό του ποπάυ είναι το σπανάκι, πλούσιο σε σίδηρο, β-καροτίνη, φυλλικό οξύ και βιταμίνη C, ουσίες που διατηρούν υγιείς τους θύλακες στη ρίζα της τρίχας.

Φακές

Οι φακές «ξεχειλίζουν» από πρωτεΐνη, σίδηρο, ψευδάργυρο και είναι απολύτως απαραίτητες στην ενίσχυση του οργανισμού και τις εξωτερικής μας εμφάνισης.

Γιαούρτι

Περιέχει σημαντικές ποσότητες πρωτεΐνης και βιταμινών Β5, D, που το καθιστούν ιδανική τροφή για να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε πλούσια και υγιή μαλλιά.

Βατόμουρα

Τα εξωτικά μούρα αν και περιέχονται στην ένατη θέση της λίστας μας, είναι από τις κορυφαίες τροφές υγιεινής διατροφής. Πλούσια σε βιταμίνες όπως η βιταμίνη C, βοηθούν στη διατήρηση και ενδυνάμωση της τρίχας.

Κοτόπουλο

Τελευταίο στη λίστα, αλλά καθόλου αμελητέο, είναι το κρέας από κοτόπουλο. Πλούσιο σε πρωτεΐνες και ψευδάργυρο, καθώς επίσης σίδηρο και βιταμίνη Β. Απαραίτητα συστατικά για να πετύχουμε έντονη και υγιή τριχοφυΐα.