Τα φιστίκια αιγίνης είναι μια υπερτροφή, που τρώγεται ως νόστιμο σνακ, και φυσικά αποτελούν μια από τις πιο υγιεινές τροφές της φύσης. Η πλούσια περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά συμβάλλει στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας και του κυκλοφορικού συστήματος. Τονώνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης, καθώς επίσης μπορούν να επιβραδύνουν τη διαδικασία της πρόωρης γήρανσης.

Τα οφέλη από τα φιστίκια Αιγίνης

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε λουτεΐνη, έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που βοηθά στην καταπολέμηση των φλεγμονών. Λίγες μόλις ημέρες μετά την κατανάλωση τους, μπορούν να μειώσουν κατά 20% το επίπεδο χοληστερίνης στο αίμα.

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, που βελτιώνουν την πέψη και γενικότερα την υγεία του πεπτικού συστήματος. 10 μόνο γραμμάρια φιστίκια αιγίνης, παρέχουν στον οργανισμό την απαραίτητη ημερήσια ποσότητα φυτικών ινών.

Ένα μόλις φλιτζάνι περιέχει το 60% της ποσότητας φωσφόρου που χρειάζεται ο οργανισμός σε καθημερινή βάση. Λόγω αυτής της σημαντικής ιδιότητας, μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2. Το φώσφορο βοηθά στη γρήγορη μετατροπή των πρωτεϊνών σε αμινοξέα και με αυτόν τον τρόπο συμβάλουν στην ανάπτυξη ανοχής στη γλυκόζη.

Έχουν ευεργετικές ιδιότητες για την επιδερμίδα και ενεργούν ακόμα και ως φυσικό Botox. Αν καταναλώνετε 5 ως 10 φιστίκια αιγίνης καθημερινά, μπορεί να αποδειχθούν αποτελεσματικά στην πρόληψη των ρυτίδων και την επιβράδυνση της πρόωρης γήρανσης. Προς αυτή την κατεύθυνση βοηθά και η βιταμίνη Ε που περιέχεται στα φιστίκια Αιγίνης.

Η κατανάλωση των νόστιμων και θρεπτικών ξηρών καρπών, παρέχει την αίσθηση της πληρότητας. Ωστόσο είναι σημαντικό να καταναλώνονται με μέτρο και δεν πρέπει να υπερβείτε το καθημερινό επιτρεπόμενο όριο. Η μέγιστη καθημερινή ποσότητα κατανάλωσης πρέπει να είναι λιγότερο από 1/2 φλιτζάνι, αφού η υπερκατανάλωση τους μπορεί να προσθέσει περιττά κιλά και υπερβολικό βάρος.