Τα νόστιμα και ζουμερά ροδάκινα είναι σε αφθονία αυτή την εποχή, και είναι η κατάλληλη περίοδος να τα εντάξετε στη διατροφή σας, για να επωφεληθείτε από τα θρεπτικά τους συστατικά, που είναι ευεργετικά για τον οργανισμό.

Τα ροδάκινα εκτός από ζουμερά και αρωματικά, είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Πιο συγκεκριμένα περιέχουν πρωτεΐνες, βιταμίνες C, E, B1, και Β2. Συνίστανται από τους διαιτολόγους και τους γιατρούς, λόγω της πλούσιας θρεπτικής τους αξίας, κάτι το οποίο οι περισσότεροι συχνά αγνοούμε.

Ροδάκινα και διατροφική αξία

Ας δούμε γιατί είναι καλό να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με ροδάκινα και σε τι μπορούν να ωφελήσουν:

  •  Λόγω της πλούσιας περιεκτικότητας σε β- καροτένιο, είναι ιδανικό για την προστασία και την υγεία των αμφιβληστροειδών των ματιών και τη βελτίωση της όρασης.
  • Η βιταμίνη C που υπάρχει στο φρούτο, συμβάλλει στην προστασία της επιδερμίδας από την υπεριώδη ακτινοβολία και βοηθά να διατηρήσουμε την ελαστικότητα και τη λάμψη της, ενώ έχει ακόμη και αντιγηραντικές ιδιότητες. Μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε ροδάκινα για να φτιάξετε μάσκα προσώπου.
  • Είναι η κατάλληλη τροφή για υγιεινή διατροφή και απώλεια βάρους. Ένα ροδάκινο περιέχει μόνο 65 – 70 θερμίδες.
  • Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, είναι ιδανικό φρούτο για την πρόληψη και καταπολέμηση του καρκίνου.
  • Λόγω των βιταμινών, των μετάλλων και ιχνοστοιχείων που περιέχει, μπορεί να δράσει ως ηρεμιστικό και αγχολυτικό.
  • Βοηθά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης.
  • Μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Διάφοροι τρόποι για να το φάτε:

Φυσικά μπορείτε να το φάτε ως έχει, απλώς φροντίστε να το πλύνετε καλά. Αν πάλι δε θέλετε να το καταναλώσετε σκέτο, μπορείτε να το απολαύσετε με διάφορους συνδυασμούς.

  • Κόψτε σε λεπτές φέτες και ρίξτε από πάνω λίγο χυμό λεμονιού.
  • Προσθέστε σε μια νόστιμη και απολαυστική φρουτοσαλάτα.
  • Φτιάξτε χυμό με ροδάκινο.

Όποιον συνδυασμό και αν επιλέξετε, θα απολαύσετε όλη τη θρεπτική αξία που περιέχεται στο φρούτο, γεμίζοντας τον οργανισμό με υγεία.

Κεράσια – Ο βασιλιάς της υγείας

Καρπούζι: Τα Οφέλη στην υγεία και διατροφικές πληροφορίες