Όσοι ψάχνετε τις ιδανικές τροφές για αδυνάτισμα, πρώτα πρέπει να μάθετε τις κατάλληλες διατροφικές οδηγίες που θα βοηθήσουν σε αυτή σας την προσπάθεια. Αν αναρωτιέστε πως να πετύχετε το σκοπό σας και να αδυνατίσετε μέσω τις διατροφής, θα βρείτε την απάντηση στη συνέχεια του άρθρου.

Ίσως ακούγεται περίεργο, όμως υπάρχουν νόστιμα φαγητά που συμβάλουν στην δίαιτα και μπορούν να βοηθήσουν στο αδυνάτισμα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η απώλεια βάρους έρχεται με απλούς τρόπος όπως να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες, από αυτές που θα κάψει ο οργανισμός. Όπως ισχυρίζεται η Heather Mangieri RD, εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας των Η.Π.Α, «Υπάρχουν ορισμένες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση και πρόκειται για τροφές που βοηθούν να αισθανόμαστε πλήρεις και χορτασμένοι, για μεγαλύτερο διάστημα». Κάποιες μάλιστα από αυτές τις τροφές βοηθούν και στην αύξηση του μεταβολισμού.

Έναν πλήρη οδηγό για αδυνάτισμα θα βρείτε εδώ: Χρήσιμες συμβουλές για υγιεινή διατροφή

Την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το σούπερ μάρκετ, πάρτε μαζί και τη λίστα με τις υπερτροφές που ακολουθούν.

Τροφές για αδυνάτισμα και γρήγορη απώλεια βάρους

Φασόλια

Φθηνή και εύκολη λύση, που είναι πηγή θρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, ουσίες που αργεί να χωνέψει ο οργανισμός. Αυτό σημαίνει πως θα έχετε αίσθηση της πληρότητας για περισσότερο καιρό, και θα βοηθήσει να ελαττώσετε την υπερβολική κατανάλωση φαγητού.

Σούπες

Ξεκινήστε τα γεύματα με ένα φλιτζάνι σούπας, σίγουρα μετά από αυτό θα καταλήξετε να τρώτε λιγότερο. Επειδή θέλουμε να κρατήσουμε τη σούπα με χαμηλά λιπαρά, αποφύγετε να προσθέσετε βούτυρο ή άλλη λιπαρή ουσία.

Μαύρη σοκολάτα

Καταναλώστε ενδιάμεσα των γευμάτων. Σε μελέτη διαπιστώθηκε πως η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μειώνει την όρεξη σε σημαντικό βαθμό και έχει σαν αποτέλεσμα την κατανάλωση λιγότερης ποσότητας φαγητού μέχρι και 15%, εν αντιθέσει με αυτούς που έφαγαν σοκολάτα γάλακτος.

Πολτοποιήστε τα Λαχανικά

Προσθέστε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας. Πολτοποιείστε με μίξερ πριν τα φάτε, και θα καταφέρετε να μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε. Ερευνητές πρόσθεσαν αντί για τυρί και σως, πολτοποιημένο κουνουπίδι και κολοκυθάκια, σε σάντουιτς. Το αποτέλεσμα ήταν εξίσου γευστικό και το πιάτο άρεσε σε όλους. Όμως υπήρχε μια σημαντική διαφορά, το γεύμα που κατανάλωναν είχε 200- 350 θερμίδες λιγότερες, απ΄ το σάντουιτς με τυρί και σως. Προσθέστε τα αγαπημένα λαχανικά στα φαγητά και θα καταφέρετε να μειώσετε την κατανάλωση θερμίδων.

Αυγά και Λουκάνικα

Ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, θα βοηθήσει να είστε χορτασμένοι μέχρι το επόμενο γεύμα και δε θα τσιμπολογήσετε «δεξιά και αριστερά». Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε παχύσαρκες γυναίκες, έδειξε πως όσες ξεκίνησαν την ημέρα τους λαμβάνοντας τουλάχιστον 35 γραμμάρια πρωτεΐνης, χόρτασαν αμέσως. Το πρωινό τους είχε 350 θερμίδες και περιελάμβανε αυγά και λουκάνικο από βόειο κρέας. Η επίδραση του πρωινού με πλούσια περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φάνηκε να διαρκεί μέχρι το βράδυ. Οι γυναίκες αυτές κατανάλωναν λιγότερες τροφές σε σχέση με τις υπόλοιπες που είχαν προτιμήσει δημητριακά στο πρωινό τους.

Ξηροί καρποί

Για ένα καλό και υγιεινό σνακ, να προτιμάτε ξηρούς καρπούς. Μικρή χούφτα από αμύγδαλα, φιστίκια ή καρύδια, θα δώσει την αίσθηση της πληρότητας και θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα.

Μήλα

Αφήστε τους χυμούς, και προτιμήστε να φάτε ένα φρέσκο και ζουμερό μήλο. Η κατανάλωση φρέσκων φρούτων, κόβει την όρεξη σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ο λόγος είναι η πλούσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, και η διάρκεια που χρειάζεται να μασήσουμε μέχρι να φτάσει στο στομάχι. Ο συνδυασμός των δύο, είναι αρκετός για να λάβει ο εγκέφαλος σήμα πως έχουμε φάει κάτι ουσιώδες.

Γιαούρτι

Ίσως να γνωρίζετε ήδη πως το γιαούρτι είναι ιδανικό για να χάσουμε τα περιττά κιλά της περιφέρειας. Σε αυτό συμφωνεί και μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Χάρβαρντ και συμμετείχαν πάνω από 120.000 άτομα σε χρονικό διάστημα δεκαετίας. Σύμφωνα με την έρευνα, αποδείχθηκε πως από όλες τις τροφές για αδυνάτισμα που είχαν μπει στο μικροσκόπιο, το γιαούρτι ήταν στενά συνδεδεμένο με την απώλεια βάρους. Αυτό δεν αποδεικνύει πως το γιαούρτι μπορεί από μόνο του να προκαλέσει απώλεια βάρους, απλώς βοηθά περισσότερο από άλλες τροφές.

Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ είναι ίσως από τις καταλληλότερες τροφές για αδυνάτισμα και ειδικά σε άτομα που πάσχουν από διαβήτη. Ερευνητές στο Scripps Clinic του San Diego, ανακάλυψαν πως τα παχύσαρκα άτομα που έτρωγαν γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, κατάφεραν να χάσουν 3,5 κιλά μέσα σε 12 εβδομάδες, ενώ πίνοντας χυμό από γκρέιπφρουτ δεν είχαν τα ίδια αποτελέσματα. Ο χυμός του φρούτου δεν έχει αποδειχθεί πως συνδέεται με καύση του λίπους, απλά μπορεί να βοηθήσει στην αίσθηση πληρότητας.

Προσοχή: Δεν πρέπει να καταναλώνετε γκρέιπφρουτ, αν λαμβάνετε αντικαταθλιπτικά φάρμακα. Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε το γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας.

Πιο αναλυτικά: Γκρέιπφρουτ και μέλι: Τα οφέλη στην υγεία

Ψωνίστε έξυπνα

Γεμίστε το καλάθι των αγορών σας με άπαχες και υγιεινές τροφές όπως φρέσκα λαχανικά, φρούτα και δημητριακά ολικής άλεσης. Να θυμάστε πως οι τροφές για αδυνάτισμα που παρουσιάσαμε, θα δώσουν αποτελέσματα, μόνο αν συνδυαστούν με υγιεινό τρόπο ζωής.