Υπάρχουν τροφές που αν συνδυαστούν σωστά, αποκτούν περισσότερη θρεπτική αξία και τα ωφέλιμα συστατικά τους απορροφώνται καλύτερα από τον οργανισμό. 9 επιλογές θα δούμε στη συνέχεια και είναι τροφές που πρέπει να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας, διότι ο συνδυασμός τους μπορεί να κάνει «θαύματα» στην ενίσχυση του οργανισμού.

Συνδυάστε σωστά τις τροφές

Γλυκοπατάτα + Λάδι καρύδας = Λαμπερή επιδερμίδα

Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, μια ουσία που είναι ζωτικής σημασίας για να αποκτήσουμε πιο υγιή επιδερμίδα.

Το λάδι καρύδας βοηθά τον οργανισμό να απορροφήσει τη βιταμίνη Α πιο εύκολα. Γιαυτό ο συνδυασμός τους θεωρείται μια καλή επιλογή, για να βελτιώσουμε την υγειά της επιδερμίδας. Την επόμενη φορά που θα μαγειρέψετε γλυκοπατάτα, προσθέστε επιπλέον λάδι καρύδας στη συνταγή.

Ντομάτα + Αβοκάντο =  Αντικαρκινική δράση

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, μια αντιοξειδωτική ουσία που συμβάλλει στην αντιμετώπιση του καρκίνου. Τα υγιή λιπαρά που περιέχονται στο αβοκάντο, βοηθούν να απορροφάται ταχύτερα το λυκοπένιο στον οργανισμό.

ντομάτα αβοκάντο

Βρώμη + Φυστικοβούτυρο = Ώθηση και ενέργεια

Ο συνδυασμός των λαχανικών, είναι η καλύτερη επιλογή για πρωινό. Οι υδατάνθρακες που περιέχονται στη βρώμη θα δώσουν περισσότερη ενέργεια, ενώ τα λιπαρά που βρίσκονται στο φυστικοβούτυρο, θα σταθεροποιήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Βρώμη Φυστικοβούτυρο

Μαύρα φασόλια + Λάιμ = Υγιείς πνεύμονες

Το λαιμ έχει υψηλά επίπεδα βιταμίνης C και τα μαύρα φασόλια είναι πλούσια σε σίδηρο. Ο συνδυασμός των δύο, θα βοηθήσει τον οργανισμό στην ταχύτερη απορρόφηση της βιταμίνης C.

Μαύρα φασόλια Λάιμ

Μήλα + Σοκολάτα = Υγιή καρδιά

Πρόκειται για δύο νόστιμες και θρεπτικές τροφές που έχουν πλούσια περιεκτικότητα σε φλαβονοειδή, ουσίες που συμβάλουν να διατηρήσουμε υγιή καρδιά.

Μήλα Σοκολάτα

Αμύγδαλα + Γιαούρτι = Γερά οστά

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη D, Α και Ε. Το γιαούρτι περιέχει όλες τις θρεπτικές ουσίες του γάλακτος, με πιο σημαντικές τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ασβέστιο και προβιοτικά. Ο συνδυασμός των 2 τροφίμων ενδυναμώνει τα οστά.

Αμύγδαλα Γιαούρτι

Βραστό αυγό + Μπανάνα = Περισσότερη ενέργεια

Το αυγό και η μπανάνα αποτελούν το απόλυτο σνακ ενέργειας. Καταναλώνοντας το ασπράδι ενός βραστού αυγού μαζί με μπανάνα, θα δώσει εκπληκτική ώθηση στο σώμα.

Βραστό αυγό Μπανάνα

Λεμόνι + Λαχανίδα – Καλέ (Kale) = Δυνατούς μυς

Η τέλεια σαλάτα μετά την προπόνηση. Εκτός ότι συμβάλλει στην ενδυνάμωση των μυών, θα ενισχύσει και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Λεμόνι Λαχανίδα

Σκόρδο + Ψάρι = Αντιφλεγμονώδη δράση

Ένας υγιεινός συνδυασμός για να διατηρήσουμε υγιή καρδιά. Θα μειώσει τα επίπεδα της χοληστερίνης και θα συμβάλει στην καταπολέμηση των φλεγμονών.

Σκόρδο Ψάρι

Ήταν οι 9 πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων, για να έχετε περισσότερα οφέλη στην υγεία.