Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, είναι από τις πιο ενδεδειγμένες τροφές για να καταναλώσετε και να αποκτήσετε σημαντικά οφέλη στην υγεία. Πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει, πως ο συγκεκριμένος τύπος τροφής είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά, που ενισχύουν τον οργανισμό και βοηθούν στην πρόληψη και καταπολέμηση αρκετών παθήσεων.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Πράσινα λαχανικά για υγιεινή διατροφή

Η λίστα που συνέταξε το votanonkipos.gr μας δίνει τα καλύτερα λαχανικά που συμβάλλουν σε ισορροπημένη και σωστή διατροφή.

Σέσκουλα

Περιέχει δυο πολύ σημαντικά, αλλά όχι και τόσο γνωστά αντιοξειδωτικά, τη καμφερόλη και το συριγγικό οξύ. Το τελευταίο βοηθά στη ρύθμιση και σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, αναστέλλοντας τη δράση των ενζύμων που μετατρέπουν τους υδατάνθρακες σε απλά σάκχαρα. Η καμφερόλη, προστατεύει τον οργανισμό από τοξίνες που μπορεί να προκαλέσουν μέχρι και καρκίνο. Μειώνει τις φλεγμονές, καθώς επίσης και τον κίνδυνο  εμφάνισης καρδιακών παθήσεων, ενώ λειτουργεί ενάντια του διαβήτη και άλλων χρόνιων ασθενειών.

Σέσκουλα

Κέιλ Kale – (Λαχανίδα)

Στα πράσινα λαχανικά της λίστας μας, βρίσκεται και το κέιλ ή αλλιώς «βασιλιάς των λαχανικών». Περιέχει καμφερόλη και είναι αρκετά υγιεινό και αποτελεσματικό στον «αγώνα» ενάντια του καρκίνου. Το κέιλ, προστατεύει την καρδιά, μειώνει το σάκχαρο στο αίμα, καταπολεμά τις φλεγμονές, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει και δυναμώνει το οστά. Αυτό το λαχανικό είναι πλούσιο σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, δύο ουσίες που εμποδίζουν ασθένειες των ματιών και προστατεύουν την όραση.

Κέιλ-λαχανιδα

Ρόκα

Λίστα με τα πιο υγιεινά πράσινα λαχανικά δε θα μπορούσε να υπάρξει, αν δε συμπεριλάβουμε τη ρόκα. Βοηθά στην αύξηση της ροής του αίματος και λόγω της πληθώρας των φλαβονοειδών που περιέχει, διαθέτει αντιοξειδωτική δράση που καταπολεμά καρδιακές παθήσεις και ορισμένες μορφές καρκίνου. Μελέτες έχουν δείξει πως συμβάλλει εξαιρετικά στην πρόληψη έλκους του στομάχου.

Ρόκα

Κινέζικο λαχανο

Το κινέζικο λάχανο (αρχική φώτο άρθρου), είναι από τις καλύτερες πηγές καλίου και βοηθά στην ανοικοδόμηση των μυών και τη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Το συγκεκριμένο λάχανο είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη Α, η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και τη δραστηριότητα των λευκών αιμοσφαιρίων.

Τέσσερα πράσινα λαχανικά που δεν πρέπει να λείπουν από καμία διατροφή και από κανένα σπίτι.