Σε ένα μόνο δαμάσκηνο περιέχεται 84% νερό, πρωτεΐνη, βιταμίνες Α, C, Ε, κάλιο, μαγνήσιο και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες.

Στη συνέχεια θα δούμε αναλυτικά τα οφέλη από την κατανάλωση 5 δαμάσκηνων σε καθημερινή βάση.

Τα οφέλη από τα δαμάσκηνα

Μειώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Το νόστιμο φρούτο μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και να συμβάλλει στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Βελτιώνει τη μνήμη

Η καθημερινή κατανάλωση, θα ενισχύσει την υγεία του εγκεφάλου και πιο συγκεκριμένα την περιοχή της μνήμης. Έτσι, θα βελτιώσετε τη μνήμη και θα συγκρατείτε περισσότερες πληροφορίες. Επίσης πρέπει να γνωρίζετε πως βοηθούν να απαλλαγείτε από τις αρνητικές επιπτώσεις των ελεύθερων ριζών.

Υγιής καρδιά

Ένα δαμάσκηνο περιέχει 113 mg κάλιο. Η ουσία βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και προστατεύει από εγκεφαλικά επεισόδια.

Βελτιώνει το πεπτικό σύστημα

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που βελτιώνουν σημαντικά την υγεία του πεπτικού συστήματος. Αν έχετε αργό μεταβολισμό, ίσως είναι η λύση για την αύξηση και περαιτέρω ενεργοποίηση του.

Βάλτε  σε νερό να βράσουν και αφήστε μέχρι να πέσει η θερμοκρασία. Στη συνέχεια τοποθετήστε στην κατάψυξη, και με αυτό τον τρόπο θα απολαμβάνετε δαμάσκηνα όλο το χρόνο, για να ωφεληθείτε από τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν.

Γερά οστά

Έρευνες έχουν δείξει, πως η τακτική κατανάλωση ενδυναμώνει τα οστά.

Βελτιώνουν την υγεία των ματιών

Η καθημερινή κατανάλωση τουλάχιστον 5 δαμάσκηνων, θα βοηθήσει να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης σοβαρής ασθένειας των ματιών, και θα συμβάλουν στη βελτίωση της όρασης.