Για γρήγορο αδυνάτισμα και σωστή διατροφή.

Οι φυτικές ίνες είναι τύπος υδατανθράκων αρκετά χρήσιμες για το σώμα και τον οργανισμό. Βοηθούν στην πέψη, ρυθμίζοντας το αίσθημα κορεσμού (της πείνας), και μας κρατούν χορτάτους για περισσότερο καιρό. Μπορούν ακόμη να συμβάλλουν στη μείωση της χοληστερίνης και είναι ιδανική ουσία που βοηθά στο αδυνάτισμα και την απώλεια βάρους, με πολύ καλά αποτελέσματα στην περιοχή της κοιλιάς.

Εντάξτε τις στο καθημερινό διαιτολόγιο και θα έχετε σίγουρα και άμεσα αποτελέσματα.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Τροφές με πλούσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, είναι συνήθως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Σήμερα θα δούμε τις πιο σημαντικές, για να συμπεριλάβετε άμεσα στη διατροφή σας και σίγουρα θα διαπιστώσετε την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και ειδικότερα στην απώλεια βάρους.

Φρούτα

#1 Αβοκάντο

Το αβοκάντο έχει πλούσια οφέλη και υψηλή διατροφική αξία, αφού περιέχει θρεπτικά συστατικά όπως υγιή λιπαρά οξέα και πρωτεΐνες. 1 αβοκάντο περιέχει περίπου 10 γραμμάρια φυτικών ινών, και θεωρείται αρκετά μεγάλη ποσότητα, κατάλληλη να συνεισφέρει σε μια ισορροπημένη διατροφή.

#2 Ανανάς

Είναι γνωστό πως αρκετές ουσίες του εξωτικού φρούτου, χρησιμοποιούνται ως πεπτικό ένζυμο σε πολλά συμπληρώματα διατροφής. Γιαυτό ο ανανάς είναι το κατάλληλο φρούτο για να εντάξετε στο καθημερινό διαιτολόγιο. Περιέχει σχεδόν 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών και πολλά πεπτικά ένζυμα που βοηθούν στην καλύτερη διάσπαση της πρωτεΐνης και την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

#3 Αποξηραμένα σύκα

Η απίθανη γεύση και η πλούσια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κατατάσσουν τα σύκα (αποξηραμένα και μη) ως μια υπερτροφή. Η διατροφική τους αξία, μας δίνει 4 – 5 γραμμάρια φυτικές ίνες ανά σύκο, και αυτό τα εντάσσει αυτομάτως στις καλύτερες τροφές που προάγουν την υγεία του πεπτικού συστήματος. Γιαυτό συνεισφέρουν σε σημαντικό βαθμό και σε προβλήματα δυσκοιλιότητας.

Όσπρια

#1 Βρώμη

Τα δημητριακά βρώμης είναι η τέλεια επιλογή για το πρωινό μας, μόλις σε 1 φλιτζάνι περιέχονται 15 γραμμάρια φυτικές ίνες. Καθώς εμπεριέχει ανάμειξη από διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, συμβάλει στη βελτίωση της πέψης και τη μείωση της χοληστερίνης.

#2 Μαύρα φασόλια

Ανήκουν στα όσπρια που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστά στη χώρα μας, όμως είναι μια υπερτροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά, φλαβονοειδή, μαγνήσιο και θειαμίνη. Έχει αποδειχθεί πως μπορούν να συμβάλουν σε μέγιστο βαθμό στη βελτίωση της λειτουργίας του πεπτικού συστήματος, καθώς περιέχουν περίπου 15 γραμμάρια πρωτεϊνών και 14 γραμμάρια φυτικών ινών, ανά μερίδα.

#3 Φακές

Ο μικροσκοπικός σπόρος έχει εξαιρετική διατροφική αξία και υψηλές ποσότητες καλίου, ψευδάργυρου και βιταμίνης Κ. Η τελευταία ουσία είναι γνωστή για τον πρωταρχικό ρόλο που διαδραματίζει στην πήξη του αίματος. Φυσικά, οι φακές είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών.

#4 Φάβα

Έχει σχεδόν παρόμοιο διατροφικό προφίλ με τις φακές, αφού περιέχει και αυτή πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, ενώ έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Είναι το ιδανικό φαγητό που βοηθά στην τάχιστη απώλεια βάρους.

Σπόροι

#5 Λιναρόσπορος

Συνεισφέρει στη βελτίωση της υγείας μας, αφού συμβάλλει στην καταπολέμηση της υψηλής αρτηριακής πίεσης, σε ηπατικές νόσους και ρυθμίζει τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης. Πρόκειται για τροφή που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες περιέχονται κυρίως στη φλούδα του σπόρου. Προσθέστε στο πρωινό μαζί με τα δημητριακά ή τη βρώμη, ακόμη και σε χυμούς ή smoothies.