Το άσθμα είναι μια χρόνια ασθένεια που ερεθίζει και στενεύει τους αεραγωγούς των πνευμόνων. Τα βασικά συμπτώματα περιλαμβάνουν βήχα, δυσκολία στην αναπνοή και πόνο στο στήθος. Εμφανίζεται συχνά σε παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών και στη συνέχεια θα δούμε πως θα ελαττώσουμε τα συμπτώματα μέσω της διατροφής.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

4 συνδυασμοί βοηθούν να θεραπεύσουμε το άσθμα

Υπάρχουν πολλές φαρμακευτικές αγωγές που μπορούν να βοηθήσουν να θεραπεύσουμε το άσθμα, υπάρχουν όμως και φυσικές λύσεις που βοηθούν στην αντιμετώπιση και ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

σολομός

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για τη υγεία, όμως δεν παράγονται φυσικά από τον οργανισμό μας. Για να λάβουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, πρέπει να καταναλώνουμε συγκεκριμένες τροφές που τα περιέχουν. Γιαυτό είναι καλό να τρώμε περισσότερα ψάρια, λιναρόσπορο και αυγά, τροφές που είναι πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα. Τα συγκεκριμένα υγιή λιπαρά μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής του αναπνευστικού συστήματος και των πνευμόνων.

Βιταμίνη C

πορτοκαλάδα-πορτοκάλια-βιταμίνη-C

Είναι εξαιρετικά σημαντική για τους πνεύμονες και το ανοσοποιητικό σύστημα. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και μπορεί να μειώσει την παρουσία αλλεργιογόνων στους πνεύμονες, ουσίες που ευθύνονται συνήθως για την πρόκληση άσθματος. Η ημερήσια συνιστώμενη δόση βιταμίνης C που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι 80 mg. Εάν πάσχετε από άσθμα, η δόση αυτή πρέπει να αυξηθεί. δοκιμάστε να καταναλώσετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως κόκκινες πιπεριές, λάχανο, μπρόκολο, φράουλες κλπ.

Βιταμίνη Β12

Έρευνα έχει δείξει ότι η βιταμίνη Β12 μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα του άσθματος. Το κρέας, το γάλα και τα αυγά είναι τροφές που περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Β12.

Φλαβονοειδή

Τα φλαβονοειδή είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά που μπορεί να συμβάλλουν στη θεραπεία του άσθματος. Τα φλαβονοειδή  έχουν μια θετική επίδραση στον οργανισμό, βελτιώνουν την απορρόφηση της βιταμίνης C και καταπραΰνουν από πολλές ασθένειες. Μπορούν ακόμα να προστατεύσουν τους πνεύμονες και να μειώσουν τυχόν φλεγμονές. Περιέχονται συνήθως στο πράσινο τσάι, το τζίντζερ, σε σπόρους σταφυλιών, κόκκινο κρασί, μαύρη σοκολάτα, πιπεριές, ντομάτες και πορτοκάλια.