Ποιο μυστικό κρύβεται σε ένα ποτήρι πράσινο smoothie;

Τα οφέλη από το πράσινο smoothie είναι πολλά, ο συνδυασμός των φρούτων και των λαχανικών (λαχανικά, βότανα κλπ.) δεν είναι τυχαίος, και έτσι εκτός από υγιεινό αποτέλεσμα, δίνουν και ένα νόστιμο, εύπεπτο και γεμάτο θρεπτικές ουσίες χυμό. Πίνοντας το πρωί με άδειο στομάχι ένα ποτήρι πράσινο smoothie, θα δώσει το τέλειο ξεκίνημα για μια «γεμάτη» ημέρα.

Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που αφομοιώνονται εύκολα από τον οργανισμό. Τα πράσινα φύλλα, εκτός από τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά, περιέχουν τεράστια ποσότητα χλωροφύλλης.

Πρόκειται για μια σημαντική και ευεργετική ουσία που έχει θετική επίδραση στον ανθρώπινο οργανισμό. Η χλωροφύλλη βοηθά αρκετά στην οξυγόνωση του αίματος, που έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη των υγιή κυττάρων.

Η συγκεκριμένη ουσία, στη χημική της σύνθεση μοιάζει με ανθρώπινο αίμα, και είναι η ίδια που προσδίδει το πράσινο χρώμα στα φυτά. Ευθύνεται επίσης για το πράσινο χρώμα που αποκτούν τα smoothie με πράσινα λαχανικά, και μπορεί να θεωρηθεί ως ένας «δυναμίτης» υγείας. Υπάρχουν άπειρες συνταγές για νόστιμα smoothie, δεν έχει σημασία τι φρούτα και λαχανικά θα επιλέξετε, είναι εύκολο να τα φτιάξετε και αρκετά υγιεινό.

Πράσινο smoothie

Υλικά για 2 ποτήρια:

  • 1 – 2 μήλα (ιδανικό θα ήταν το ξινόμηλο) πλυμένα και καθαρισμένα
  • 1 μπανάνα
  • 1 ματσάκι σπανάκι
  • Νερό

Διαδικασία:

  • Πλύνετε καλά τα μήλα και ξεφλουδίστε τα. Κόψτε σε μικρά κομμάτια και τοποθετήστε μέσα στο μπλέντερ.
  • Αφαιρέστε τη φλούδα από τη μπανάνα και κόψτε σε 3 – 4 μικρότερα κομμάτια. Στη συνέχεια, βάλτε την στο μπλέντερ.
  • Πλύνετε καλά τα φύλλα από το σπανάκι, κόψτε σε μικρότερα κομμάτια και προσθέστε στο μπλέντερ μαζί με τα φρούτα.
  • Ρίξτε ελάχιστη ποσότητα νερού και ανακατέψτε τα υλικά για μερικά δευτερόλεπτα. Αν δείτε ότι το smoothie είναι αρκετά παχύρρευστο, προσθέστε επιπλέον νερό και ανακατέψτε μέχρι να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • Σε περίπτωση που σας φανεί πολύ γλυκό, προσθέστε χυμό λεμονιού, περίπου 1 – 2 κουταλιές της σούπας.

πράσινο-smoothie-με-μήλο-μπανάνα-και-σπανάκι πράσινο-smoothie-με-μήλο-μπανάνα-και-σπανάκι πράσινο-smoothie-με-μήλο-μπανάνα-και-σπανάκι

Διατροφική αξία

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε βασικά μέταλλα και ανόργανα συστατικά όπως:

  • Σίδηρο
  • Νάτριο
  • Κάλιο
  • Μαγνήσιο
  • Φώσφορο
  • Ασβέστιο
  • Ιώδιο

Βιταμίνες:

  • Βιταμίνη Α
  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β
  • Βιταμίνη C

Το συγκεκριμένο smoothie είναι ιδανικό για να πίνετε το πρωί με άδειο στομάχι, και ιδικά αν πάσχετε από αναιμία, υπέρταση, αδυναμία ή δυσκοιλιότητα.