Αισθάνεστε κουρασμένοι, ή δεν έχετε αρκετή ενέργεια για να αποδώσετε αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια μιας απαιτητικής ημέρας; Αφήστε κάτω τον καφέ και προσθέστε στη διατροφή σας τις παρακάτω τροφές που θα δώσουν ώθηση στο σώμα. Ακολουθεί η λίστα με τις τροφές που θα απογειώσουν τον οργανισμό, όπως τη συνέταξε το votanonkipos.gr.

Φρέσκα φρούτα

Περιέχουν τα απαραίτητα σάκχαρα που θα δώσουν ώθηση ενέργειας, τονώνοντας τον οργανισμό, και παράλληλα θα διατηρήσουν σε φυσιολογικά όρια τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Ξεκινώντας την ημέρα μας, με ένα δυναμωτικό πρωινό, πλούσιο σε φρούτα, θα αποκτήσετε περισσότερη αντοχή. Ξεκινήστε με ένα γευστικό smoothie φτιαγμένο από γιαούρτι, βατόμουρα και φράουλες. Οι τρεις αυτές τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνες, ανόργανα συστατικά και θα δώσουν περισσότερη ενέργεια. Αν δεν είστε λάτρεις των smoothies, τότε προσπαθήστε να τρώτε μπανάνες ή μήλα.

Νερό με λεμόνι

Βάλτε 1 – 2 κουταλιές χυμό λεμονιού σε ένα ποτήρι νερό και πιείτε το. Ο συνδυασμός του νερού με το λεμόνι, είναι γεμάτο ηλεκτρολύτες που βοηθούν τα κύτταρα να παράγουν περισσότερη ενέργεια.

Ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο, το οποίο βοηθά το σώμα να μετατρέψει τα σάκχαρα σε ενέργεια. Περιέχουν επίσης, πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες κρατούν σε φυσιολογικά όρια τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα δεν έχει μόνο υπέροχη γεύση, αλλά είναι επίσης ευεργετική για την υγεία μας. Μπορεί να δώσει ώθηση ενέργειας στον οργανισμό. Δεδομένου ότι περιέχει θεοβρωμίνη ( μια ουσία παρόμοια με την καφεΐνη), θα μας γεμίσει ενέργεια και θα βελτιώσει τη διάθεση.

Κάρδαμο το μπαχαρικό που θα απογειώσει τη διάθεση

Χρησιμοποιείται εδώ και αρκετούς αιώνες στην Ασία για την αύξηση των επιπέδων ενέργειας και την καλύτερη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος. Προσθέστε στο αγαπημένο σας φαγητό μικρή ποσότητα από το συγκεκριμένο μπαχαρικό, και δώστε ώθηση στον οργανισμό.

Σπαράγγια το «θαύμα» της φύσης

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Β, η οποία μπορεί να μετατρέψει τους υδατάνθρακες σε γλυκόζη. Ουσία που αποτελεί βασικό «καύσιμο» του οργανισμού. Τα σπαράγγια μπορούν να βοηθήσουν να ελέγξετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ενώ θα δώσει εκπληκτική ώθηση ενέργειας.

Λάχανο τουρσί (Ξινολάχανο)

Το λάχανο τουρσί, είναι πλούσιο σε προβιοτικά. Μπορεί να συμβάλλει να χωνέψετε καλύτερα και αποτελεσματικότερα τις τροφές και ταυτόχρονα βοηθά να διατηρήσετε ψηλά τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα. Είναι ιδιαίτερα γνωστό στις Ασιατικές χώρες και αρκετά δημοφιλές στην Κίνα. Αποτελεί μια από τις τροφές που θα τονώσει τη διάθεση και θα σας χαρίσει ενέργεια.