Είναι πολύ σημαντικό να προσέχουμε τη διατροφή μας και τις τροφές που καταναλώνουμε, και αυτό θα πρέπει να το κάνουμε αν θέλουμε να έχουμε υγιή οστά και να αποφύγουμε την οστεοπόρωση. Εμείς σας δίνουμε τις 3 πιο ισχυρές τροφές που θα προστατεύσουν τα οστά και θα τα κάνουν πιο υγιή και δυνατά.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Φάτε μπρόκολο για την προστασία των οστών σας

ισχυρές-τροφές-για-προστασία-οστών

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε μεταλλικά στοιχεία και πρωτεΐνες, κυρίως ασβέστιο. Είναι προτιμότερο να το τρώτε ωμό προσθέτοντας το στις σαλάτες σας, αν όμως αποφασίσετε να το μαγειρέψετε, φτιάξτε το στον ατμό.

Το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το κάλιο και ο σίδηρος είναι το κλειδί για τη διατήρηση υγιών οστών και αυτά περιέχονται στο μπρόκολο. Αν αποφασίσετε να φάτε το μπρόκολο βραστό, τουλάχιστον μην το αφήσετε να βράσει πάνω από 5 λεπτά, διότι με παραπάνω χρόνο βρασίματος θα χάσει τη θρεπτική του αξία.

Γιαούρτι με σουσάμι

Το σουσάμι είναι εξαιρετικά επωφελές και μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της οστεοπόρωσης. Το σουσάμι είναι πλούσιο σε ασβέστιο, μαγγάνιο, χαλκό, μαγνήσιο και σελήνιο. Αν έχετε έλλειψη ασβεστίου, τότε θα πρέπει να προσθέσετε σουσάμι στη καθημερινή σας διατροφή. Προσθέστε μια κουταλιά της σούπας σουσάμι σε ένα φλιτζάνι γιαούρτι και αφήστε το όλη τη νύχτα. Φάτε το γιαούρτι με το σουσάμι το επόμενο πρωί με άδειο στομάχι.

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο, μαγγάνιο, μαγνήσιο, φώσφορο και φολικό οξύ. Περιέχουν επίσης βιταμίνες που είναι κατάλληλες για τη διατήρηση υγιών και δυνατών οστών. Είναι σημαντικό να θυμάστε να επιλέξετε τις πιο ώριμες μπανάνες, καθώς είναι καλύτερες για την υγεία των οστών. Δοκιμάστε ακόμη και τις αποξηραμένες μπανάνες, που είναι κομμένες σε φέτες, καθώς μπορούν να αυξήσουν σημαντικά το μεταβολισμό σας.