Γνωρίζατε ότι υπάρχουν βιταμίνες για τριχόπτωση, που είναι απαραίτητες για τη σωστή ανάπτυξη της τρίχας των μαλλιών, είναι κατάλληλες για την γενική υγεία της τρίχας, δρώντας στην ουσία κατά της τριχόπτωσης.

Για να διατηρήσετε τα μαλλιά σας υγιή, αναζητήστε τρόπους ώστε να αυξήσετε την πρόσληψη των παρακάτω βιταμινών και μετάλλων, αποτρέποντας την έλλειψη τους από τον οργανισμό. Είναι κατάλληλες για να θρέψουν την τρίχα και να την καταστήσουν πιο υγιή, γιαυτό θεωρούνται ως κατάλληλες βιταμίνες για τριχόπτωση. Διαβάστε στη συνέχεια τη λίστα με τις 5 καλύτερες βιταμίνες για τα μαλλιά.

καλύτερες-βιταμίνες-για-τριχόπτωση-1

Βιοτίνη

Η βιοτίνη είναι η υπ’αριθμόν 1 βιταμίνη για την ανάπτυξη των μαλλιών. Για πιο μακριά και πιο υγιή τρίχα θα πρέπει να λαμβάνετε βιοτίνη, είτε από τις τροφές, είτε σε κάψουλες ως συμπλήρωμα διατροφής.

Οι περισσότεροι δεν καταναλώνουμε αρκετή ποσότητα βιοτίνης από τις τροφές, αυτή η βιταμίνη ανήκει στην κατηγορία των υδατοδιαλυτές βιταμίνες, οπότε θα ήταν καλύτερο να την καταναλώνετε ως συμπλήρωμα διατροφής για να μην έχετε ποτέ έλλειψη.

Επίσης αρκετά προϊόντα περιποίησης μαλλιών και σαμπουάν περιέχουν βιοτίνη, αλλά να θυμάστε ότι, ο συνδυασμός πρόσληψης βιοτίνης με εσωτερικό και εξωτερικό τρόπο είναι ότι καλύτερο για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Φολικό οξύ

Προσθέστε το φολικό οξύ στη διατροφή σας αφού είναι από τις πιο κατάλληλες βιταμίνες για τριχόπτωση, είναι πολύ σημαντικό αν έχετε αδύναμα μαλλιά και θέλετε να τα τονώσετε. Το φολικό οξύ είναι ζωτικής σημασίας για τον κύκλο εργασιών των κυττάρων, όσο και για τα ερυθρά αιμοσφαίρια.

Να θυμάστε ότι τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το κέιλ, το σπανάκι, κρεατικά όπως το κοτόπουλο και το χοιρινό κρέας, αλλά και τα δημητριακά είναι εξαιρετικές πηγές φυλλικού οξέως. Μπορείτε επίσης να το πάρετε ως συμπλήρωμα διατροφής, μέχρι 10 mg την ημέρα.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι απαραίτητες για την εξισορρόπηση της ανάπτυξης της τρίχας, και έτσι θεωρούνται κατάλληλες βιταμίνες για τριχόπτωση. Επειδή είναι ομαδοποιημένες και είναι απαραίτητες για υγιή μαλλιά, μπορεί να χρειαστεί να καλύψουμε την πρόσληψη όλων των βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Γιαυτό θα πρέπει να καταναλώνεται τροφές που έχουν πλούσια περιεκτικότητα αυτών των βιταμινών, ή να λαμβάνετε συμπληρώματα και ακόμη μπορείτε να χρησιμοποιείτε προϊόντα για μαλλιά και σαμπουάν, που τις περιέχουν.

Βιταμίνες για τριχόπτωση, χωρίς βιταμίνη D, δε γίνεται

Η καλύτερη βιταμίνη για την ανάπτυξη της τρίχας είναι η Βιταμίνη D, η οποία προάγει την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών και του θύλακα της ρίζας. Αν και η τριχόπτωση δεν είναι χαρακτηριστικό της ανεπάρκειας από βιταμίνη D, καθώς αυτή η βιταμίνη ελέγχει την ισορροπία των ανόργανων συστατικών στον οργανισμό, ρυθμίζει όμως τα ποσοστά του ψευδάργυρου, όπου η ανεπάρκεια του μπορεί να προκαλέσει τριχόπτωση.

Δε χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες Βιταμίνης D, γιατί έχει φροντίσει η φύση γιαυτό και μπορούμε να παίρνουμε αρκετή από αυτήν από την έκθεση μας στον ήλιο. παρόλα αυτά υπάρχουν τα συμπληρώματα διατροφής και τα προϊόντα για μαλλιά που την περιέχουν, ώστε να μπορέστε να αποκτήσετε πιο υγιή και μακριά τρίχα.

Διαβάστε ποιες είναι οι πέντε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D

Ψευδάργυρος

Ίσως από τις πιο σημαντικές βιταμίνες για τριχόπτωση, τα επίπεδα ψευδαργύρου στον οργανισμό παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αδύναμη ή όχι ανάπτυξη των μαλλιών. Τα καλά νέα είναι ότι, δεν είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσετε στον οργανισμό σας την απαραίτητη ποσότητα ψευδαργύρου που χρειάζεται καθημερινά, μια υγιεινή διατροφή θα σας καλύψει. Αν όμως έχετε πρόβλημα απορρόφησης του ψευδαργύρου, μπορεί να χρειαστείτε επιπλέον προϊόντα για μαλλιά που περιέχουν πρόσθετη ποσότητα ψευδαργύρου.

Εκτός από αυτές τις βιταμίνες για τριχόπτωση και ανάπτυξη της τρίχας των μαλλιών, να θυμάστε ότι είναι επίσης πολύ σημαντικό να αλλάξετε κάποιες συνήθειες που αφορούν τα μαλλιά σας, όπως το κάθε πότε τα λούζετε, πόσο συχνά τα κουρεύετε και κάθε πότε τα βάφετε, αυτές είναι μερικές καθημερινές συνήθειες που ταλαιπωρούν τα μαλλιά. Όλα αυτά καθιστούν σημαντικό το τελικό αποτέλεσμα στην υγεία των μαλλιών.