Πολλοί ειδικοί ισχυρίζονται ότι η ελάττωση της κατανάλωσης ψωμιού ή ακόμα και η αποφυγή και εξάλειψη του από το καθημερινό μας διαιτολόγιο μπορεί να επηρεάσει δραστικά το σωματικό μας βάρος και να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Το ψωμί περιέχει ωφέλιμες για τον οργανισμό ουσίες όπως βιταμίνη Β και σίδηρο, όμως αν τρώτε μεγάλες ποσότητες ψωμιού σε κάθε σας γεύμα, κατά πάσα πιθανότητα θα αποκτήσετε πιο εύκολα παραπανίσια κιλά και περιττό βάρος.

Πόσες θερμίδες περιέχονται στο ψωμί;

Το ψωμί δεν περιέχει πάρα πολλές θερμίδες (79 θερμίδες σε μια μεγάλη φέτα ψωμί), όμως όταν το τρώμε σε κάθε γεύμα αυξάνει σημαντικά την πρόσληψη των θερμίδων.

Σε 100 γραμμάρια λευκό ψωμί περιέχονται 266 θερμίδες, ενώ σε 100 γραμμάρια ψωμιού ολικής αλέσεως περιέχονται 247 θερμίδες.

Για αδυνάτισμα και απώλεια βάρους

πόσο-βάρος-θα-χάσετε-αν-δεν-τρωτε-ψωμί

«Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων από 100 έως 500, καθημερινά και πάντα σε συνδυασμό με σωματική δραστηριότητα και εξάσκηση, περίπου μισή ώρα με 50 λεπτά τουλάχιστον 4 – 5 φορές την εβδομάδα», αυτά αναφέρει ο δόκτωρ Alan Titchenal, διαιτολόγος στο πανεπιστήμιο της Χαβάη.

Αν φάτε μια φέτα ψωμί για πρωινό με ένα κομμάτι κέικ και επίσης μια φέτα ψωμί στο μεσημεριανό γεύμα και άλλη μία στο δείπνο, αυτομάτως έχετε καταναλώσει μόνο από το ψωμί που φάγατε μέσα στην ημέρα 454 θερμίδες, χωρίς να έχουμε υπολογίσει τα υπόλοιπα φαγητά, αν τα συμψηφίσουμε αυτό μας κάνει 3.178 θερμίδες την εβδομάδα.

Αν θέλετε να χάσετε βάρος και να αδυνατίσετε πιο εύκολα θα πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων. Αν καταφέρετε να μειώστε 3.178 θερμίδες κάθε εβδομάδα από τη διατροφή σας, θα καταλήξετε να χάνετε  περίπου μισό κιλό σε διάστημα μόλις μίας εβδομάδας.