Το να πίνετε συχνά χυμούς λαχανικών έχει πολλά και σημαντικά οφέλη για την υγεία και αυτό, διότι τα λαχανικά όπως ήδη γνωρίζεται είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Όποιος έχει ένα βαρύ και σκληρό πρόγραμμα σε καθημερινή βάση συνίσταται και θεωρείται απαραίτητο, να πίνει τουλάχιστον ένα χυμό φτιαγμένο από φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καθώς η κατανάλωση του αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να χωρέσετε τα λαχανικά στη διατροφή σας. Ποια είναι όμως τα πιο θρεπτικά λαχανικά για ένα τέλειο υγιεινό χυμό;

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, πρόκειται για μια αντιοξειδωτική ουσία που μπορεί να προστατεύσει από ορισμένους τύπους καρκίνου, ιδιαίτερα αυτόν του προστάτη. Περιέχει ακόμη βιταμίνη C και κάλιο. Οι ντομάτες είναι μια εξαιρετική βάση για να φτιάξετε ένα μεικτό χυμό λαχανικών, επειδή η γεύση της ταιριάζει με τα υπόλοιπα λαχανικά.

Παντζάρι

Τα παντζάρια περιέχουν ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο και χολίνη. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C και β-καροτίνη. Είναι σίγουρα μια υγιεινή επιλογή για το χυμό λαχανικών που θέλετε να φτιάξετε, δεδομένου ότι ο χυμός παντζαριών είναι πολύ συμπυκνωμένος.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι ο βασιλιάς των πράσινων λαχανικών. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες ειδικά βιταμίνη Α και μέταλλα, περιέχει φολικό οξύ, το οποίο είναι εξαιρετικό για τις εγκύους, και έτσι μπορεί να υποστηρίξει μια υγιή εγκυμοσύνη.

Καρότα

Τα καρότα είναι μια πολύ καλή πηγή σε βιταμίνη Α, κάλιο, σίδηρο και βιταμίνη Β, πολλοί άνθρωποι απολαμβάνουν το χυμό καρότου και σας προτείνουμε να το αναμείξετε με ντομάτα, ραπανάκια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και αγγούρια

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα φυλλώδη λαχανικά είναι και αυτά πλούσια σε ασβέστιο, φολικό οξύ, κάλιο βιταμίνες Α και C. Στα φυλλώδη λαχανικά συμπεριλαμβάνονται το σπανάκι, το λάχανο, η πικραλίδα κ.α. και είναι εξαιρετικά για να φτιάξετε έναν υγιεινό χυμό λαχανικών.

Σέλινο

Σέλινο

Το σέλινο περιέχει σίδηρο και μαγνήσιο, ο χυμός του δεν είναι μια μεμονωμένη επιλογή, αλλά μπορείτε να το συνδυάσετε με καρότα, ντομάτες και αγγούρια. Το καλύτερο για να φτιάξετε ένα χυμό με σέλινο είναι ότι δε χρειάζεται να το ξεφλουδίσετε, απλά βάλτε τον απευθείας στον αποχυμωτή.

Λάχανο

θεραπεία-πρόληψη-διαβήτη-χυμό-λάχανο

Το λάχανο είναι αρκετά ωφέλιμο για το στομάχι, είναι επίσης ένας μαχητής του καρκίνου και περιέχει ινδόλες, ουσίες που βοηθούν στη ρύθμιση του μεταβολισμού, επίσης το λάχανο είναι το κατάλληλο συστατικό για να φτιάξετε χυμούς για αποτοξίνωση του οργανισμού.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι φορτωμένο με αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C. Είναι ιδανικό για την πρόληψη του καρκίνου του πνεύμονα, του παχέος εντέρου και του καρκίνου του μαστού. Σας συνιστούμε να το αναμίξετε με λίγο χυμό ντομάτας για καλύτερα αποτελέσματα.