Το πρώτο πράγμα που σας συμβουλεύουν οι διαιτολόγοι όταν θέλετε να έχετε ένα γρήγορο αποτέλεσμα αδυνατίσματος και να χάσετε βάρος, είναι να κόψετε το την κατανάλωση του ψωμιού. Αν είστε από εκείνους που απλά δε μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο και θέλουν να τρώνε ψωμί στα γεύματα τους, τότε θα σας βοηθήσουμε προσφέροντας σας μερικές χρήσιμες συμβουλές για να αντικαταστήσετε τα ζυμαρικά και το ψωμί με πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις που θα σας βοηθήσουν για γρήγορο αδυνάτισμα και είναι λύσεις, που σίγουρα θα λατρέψετε.

Εναλλακτική λύση για τις πατάτες

Το κουνουπίδι δεν περιέχει λίπος είναι ιδανική τροφή για αδυνάτισμα και μπορεί να μαγειρευτεί με διαφορετικούς τρόπους. Περιέχει επίσης μικρές ποσότητες υδατανθράκων και ελάχιστες θερμίδες, αυτό το καθιστά ως την τέλεια εναλλακτική λύση αντί, της πατάτας. Ετοιμάστε ένα νόστιμο πουρέ με κουνουπίδι, προσθέστε λίγο αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο και πιστέψτε μας, θα ξεχάσετε πολύ εύκολα τις πατάτες.

Αντί για ψωμί

Όταν καταναλώνετε ψωμί, μπορεί πραγματικά να σας γεμίσει με περιττό βάρος, αν ανήκετε στην κατηγορία αυτών που δεν μπορούν να το αποχωριστούν από τη διατροφή τους, δοκιμάστε να εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, ψωμιά που είναι φτιαγμένα από διαφορετική πρώτη ύλη αλευριού. Βάλτε μερικούς σπόρους καλαμποκιού να μουλιάσουν για τρεις ημέρες σε νερό. Μόλις το καλαμπόκι είναι έτοιμο και έχει μουλιάσει, το σουρώνουμε και στη συνέχεια το τοποθετούμε στο μπλέντερ για να το αλέσουμε.

Σε ένα τηγάνι, χωρίς να προσθέσουμε λάδι, τηγανίζουμε μερικούς σπόρους σουσαμιού, λιναρόσπορου και ηλιόσπορου. Σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατεύουμε τους τηγανιτούς σπόρους, μαζί με το αλεσμένο καλαμπόκι και λίγο κριθάρι βρώμης. Προσθέστε μαγιά και λίγο χλιαρό νερό, μαζί με ελάχιστη ζάχαρη και λίγο αλάτι, ζυμώνετε για να φτιάξετε τη ζύμη. Σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς, βάλτε το ψωμί να ψηθεί για περίπου 45-50 λεπτά.

Για γρήγορο αδυνάτισμα αντικαταστήστε τα ζυμαρικά με ρύζι

Παρά το γεγονός ότι τα ζυμαρικά είναι τόσο νόστιμα και μπορούμε να τα φτιάξουμε σε ελάχιστα λεπτά, αρκετά γρήγορα και απλά, ανήκουν όμως στις τροφές που δε θα πρέπει να τρώμε, αν θέλουμε να χάσουμε βάρος και να έχουμε γρήγορα αποτελέσματα στο αδυνάτισμα μας. Αντικαταστήστε τα λοιπόν, με λωρίδες από κολοκυθάκια, νούντλς (noodles) και ρύζι.