Η υγιεινή διατροφή εκτός από το να χάσουμε κιλά, μπορεί να μας βοηθήσει ώστε να έχουμε περισσότερη υγεία, ο συνδυασμός υγιεινών τροφών όπως φρούτα και λαχανικά είναι ένας εύκολος και καθόλου δαπανηρός τρόπος για να δώσουμε στον οργανισμό μας τα απαραίτητα συστατικά που έχει ανάγκη και να τον «γεμίσουμε» υγεία.

Επιλέξτε συνδυασμούς από τα συστατικά της λίστας που ακολουθεί για να μπορέσετε να φτιάξετε μια υγιεινή σαλάτα για ισορροπημένη διατροφή. Οι άνδρες χρειάζονται περίπου 500 θερμίδες ανά γεύμα, ενώ για τις γυναίκες ο αριθμός αυτός είναι λίγο λιγότερος, περίπου 400 θερμίδες ανά γεύμα.

Σπανάκι / Μαρούλι

δημιουργήστε-δική-σας-υγιεινή-σαλάτα

Είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου, επίσης μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του καρκίνου του μαστού, του παγκρέατος και του παχέος εντέρου.

Θερμίδες: 14 – Μέγεθος μερίδας: 220 γραμμάρια

Ντομάτες

Στις ντομάτες περιέχεται μεγάλη ποσότητα λυκοπενίου, πρόκειται για ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στη μάχη ενάντια του καρκίνου του προστάτη και του παχέος εντέρου.

Θερμίδες: 16 – Μέγεθος μερίδας: 110 γραμμάρια ντομάτα κομμένη σε φέτες.

Μπρόκολο / Κουνουπίδι

δημιουργήστε-δική-σας-υγιεινή-σαλάτα

Πρόκειται για 2 λαχανικά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C και β-καροτένιο. Βοηθούν στην καταπολέμηση του καρκίνου του στόματος, του λάρυγγα, του στομάχου και του οισοφάγου.

Θερμίδες: 12 – Μέγεθος μερίδας: 110 γραμμάρια, ωμά

Διαβάστε αναλυτικά: Μπρόκολο – Μια τροφή, φάρμακο για τις ασθένειες του ήπατος

Στήθος κοτόπουλου

Το κρέας του κοτόπουλου είναι πραγματικά πιο υγιεινό από το κόκκινο. Το κόκκινο κρέας αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και καρδιακών παθήσεων.

Θερμίδες: 141 – Μέγεθος μερίδας: 75 γραμμάρια φιλέτο κοτόπουλο

Φασόλια

δημιουργήστε-δική-σας-υγιεινή-σαλάτα

Είναι πλούσια σε άπαχη πρωτεΐνη, η οποία βοηθά στη μείωση της πείνας μεταξύ των γευμάτων και επίσης βοηθούν στο αδυνάτισμα. Μπορούν να συμβάλλουν ακόμα, στη μείωση του κινδύνου του καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά ήδη φασολιών για τη σαλάτα σας.

Θερμίδες: 110 – Μέγεθος μερίδας: 110 γραμμάρια

Σταφύλια

Φτιάξτε τη σαλάτα σας λίγο πιο γλυκιά, απλά με την προσθήκη σταφυλιών. Με αυτόν τον τρόπο εκτός από υγιεινή διατροφή και αδυνάτισμα, θα μπορέσετε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου. Τα κόκκινα σταφύλια, μαζί  με τα κουκούτσια τους είναι πιο ισχυρά στον αγώνα κατά του καρκίνου.

Θερμίδες: 55 – Μέγεθος μερίδας: 110 γραμμάρια

Αμύγδαλα

δημιουργήστε-δική-σας-υγιεινή-σαλάτα

Κάντε τη σαλάτα σας πιο τραγανή και γεμίστε την με φυτικές ίνες, σε αυτό θα σας βοηθήσουν τα αμύγδαλα. Προσθέστε αμύγδαλα στις σαλάτες σας, με αυτόν τον τρόπο θα μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου.

Θερμίδες: 82 – Μέγεθος μερίδας: 14 αμύγδαλα

Τυρί

Επιλέξτε λευκά τυριά όπως φέτα ή κατσικίσιο τυρί, τα οποία έχουν λίγες θερμίδες.

Θερμίδες: 50 – Μέγεθος μερίδας: 30 γραμμάρια φρέσκο τυρί.

Λάδι / Ξύδι / Βινεγκρέτ

Τα έλαια της σαλάτας, που δίνουν τη γεύση και το άρωμα. Για να φτιάξετε μια σάλτσα βινεγκρέτ, ανακατέψτε μαζί, 2 κουταλάκια του γλυκού ξύδι βαλσάμικο, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, 3/4 κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα και 1/4 κουταλάκι μέλι. Η σως βινεγκρέτ είναι έτοιμη να την προσθέστε στη σαλάτα σας.
Θερμίδες: 138- Μέγεθος μερίδας: 2 κουταλιές της σούπας
Κάντε το συνδυασμό που σας αρέσει και απολαύστε μια υγιεινή σαλάτα!