Υπέροχα και νόστιμα ντρεσινγκ για σαλάτα, που αν τα προσθέσουμε πάνω στα τραγανά καρότα, τα πράσινα αγγούρια, τις πιπεριές και τις ζουμερές ντομάτες, θα τα απογειώσουν γευστικά και θα μας δώσουν τις πιο νόστιμες και θρεπτικές σαλάτες. Πάντα υπάρχει η επιλογή τις κλασικής σως με ελαιόλαδο και λεμόνι, η οποία όμως μετά από λίγο, γίνεται βαρετή. Γιαυτό η ομάδα του votanonkipos.gr έψαξε και βρήκε, μοναδικές συνταγές για dreessings που θα δώσουν περισσότερη γεύση στις σαλάτες και θα έχουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Τα συστατικά θα πρέπει να αναμιγνύονται σε ένα μίξερ ή μπλέντερ χειρός.

Σάλτσα με καρότα και τζίντζερ

Ανακατέψτε 2 καθαρισμένα καρότα μαζί με μια κουταλιά της σούπας τριμμένο τζίντζερ, μια πρέζα αλάτι, 2 κουταλιές φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού, 4 κουταλιές ελαιόλαδο και 1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη.

Σάλτσα Μπλε τυριού

Συνιστάται σε όσους αρέσουν και απολαμβάνουν τις δυνατές και έντονες γεύσεις, για να το προσθέσετε στην ουδέτερη γεύση των λαχανικών:

100 γραμμάρια μπλε τυρί, 2 κουταλιές της σούπας κρέμα γάλακτος, 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο, 2 κουταλάκια του γλυκού χυμό λεμόνι, αλάτι και πιπέρι.

Γλυκιά σάλτσα αμυγδάλου

3 κουταλιές βούτυρο αμυγδάλου, 3 κουταλιές ζεστό νερό, 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 2 κουταλιές της σούπας φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού, 1 κουταλιά της σούπας αλεσμένους σπόρους μουστάρδας και 1 κουταλιά μέλι, 1/2 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο σκόρδο και αλάτι για τη γεύση.

Ντρεσινγκ για σαλάτα με φιστίκια

Ένα ντρεσινγκ για σαλάτα με μια διαφορετική γεύση από αυτήν που έχουμε συνηθίσει, μια πιο εξωτική έκδοση που θα τη φτιάξετε με:

3 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο,  3 κουταλιές της σούπας ζεστό νερό, 2 κουταλιές της σούπας ξίδι και από 2 κουταλιές μέλι και σάλτσα σόγιας, 1 κουταλάκι του γλυκού σησαμέλαιο, το χυμό από 1 λαιμ, αλάτι και 1 πρέζα τσίλι.

Ντρεσινγκ αβοκάντο

Η σάρκα από 1 αβοκάντο, 1 σκελίδα σκόρδο, αλάτι, πιπέρι, το χυμό μισού λεμονιού, 2 κουταλιές της σούπας ξύδι, 2 κουταλιές ελαιόλαδο, 1 κουταλιά κρέμα γάλακτος.

Σάλτσα κουρκουμά – Ένα ντρεσινγκ για σαλάτα που παρέχει γεύση και υγεία

1 κουταλιά της σούπας ξύδι μπαλσάμικο ή μηλόξιδο, 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 1,5 κουταλιά μέλι και ίδια ποσότητα βούτυρο αμυγδάλου, 3 κουταλιές της σούπας γιαούρτι και 2-3 κουταλιές νερό, 1 σκελίδα σκόρδο, αλάτι, 1 κουταλάκι του γλυκού κόκκινο πιπέρι ή τσίλι και φυσικά 1 κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά σε σκόνη.

Πλέον μπορείτε κάθε ημέρα της εβδομάδας να φτιάχνετε ένα διαφορετικό ντρεσινγκ για σαλάτα ώστε να απολαμβάνετε  την αγαπημένη σας σαλάτα με διαφορετικούς και νόστιμους συνδιασμούς.