Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά ήδη τροφίμων που παρουσιάζονται ως κατάλληλες συνταγές, στη διατροφή για αδυνάτισμα και στο κάψιμο του λίπους και το πιο πιθανό, μέσα σε όλα αυτά να υπάρχουν και μερικές «απαγορευμένες» τροφές όπως το ψωμί και η ζάχαρη. Ευτυχώς, υπάρχει κατάλογος από συνηθισμένες τροφές που περιλαμβάνουν τόσο τη ζάχαρη όσο και το ψωμί και μάλιστα εντάσσονται σε μια διατροφή κατάλληλη για αδυνάτισμα.

Γλυκά στη διατροφή για αδυνάτισμα

συμβουλές-διατροφή-για-αδυνάτισμα-1

Πρώτο στη λίστα μας είναι το γλυκό, η πλέον απαγορευμένη τροφή για όσους θέλουν να αδυνατίσουν, όμως υπάρχουν μερικά διατροφικά tips για τα γλυκά που ίσως δε γνωρίζετε και μπορεί να σας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ, τα άτομα που είχαν ένα πρωινό γεμάτο υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και γλυκό, έχασαν περισσότερο βάρος από τα άτομα εκείνα που κατανάλωσαν πρωινό με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και ζάχαρη.

Το μυστικό είναι ότι οι άνθρωποι που έβαλαν μερικά γλυκά στο πρωινό τους, αισθάνονταν λιγότερο πεινασμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σύμφωνα με τη μελέτη, μετά από οκτώ μήνες τα άτομα αυτά, είχαν χάσει κατά μέσο 11 κιλά περισσότερα από τους υπόλοιπους που ξεκινούσαν την ημέρα τους με πρωινό χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και ζάχαρη.

Σούπες

Μια μερίδα σούπας, συνήθως περιέχει ελάχιστες θερμίδες και έτσι με αυτό τον τρόπο καταναλώνουμε 20% λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Βρώμη και καρύδια

συμβουλές-διατροφή-για-αδυνάτισμα

Τα καρύδια είναι αρκετά δύσκολα στη χώνεψη, αυτός είναι και ο λόγος που μας βοηθούν να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας,  λόγω δηλαδή της αίσθησης μιας γεμάτης κοιλιάς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνεται η αίσθηση της πείνας . Αν μάλιστα είναι αναμεμειγμένα με υδατάνθρακες, τότε θα μπορέστε να μείνετε πλήρεις για ακόμα μεγαλύτερο διάστημα και αυτό συμβαίνει, διότι οι υδατάνθρακες δίνουν ενέργεια, ενώ οι ξηροί καρποί διατηρούν αυτή την ενέργεια για όλη την ημέρα.

Γάλα

Όσο παράξενο και αν φαίνεται αυτό, λόγω του υψηλού ποσοστού των θερμίδων που περιέχονται στο γάλα, μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο American Journal of Clinical Nutrition απέδειξε ότι τα άτομα που έπιναν περισσότερο γάλα σε καθημερινή βάση, έχασαν πολύ περισσότερο βάρος σε σύγκριση με τα άτομα που κατανάλωναν λίγο. Αυτό συνέβη διότι όσοι έπινα γάλα είχαν περισσότερα ποσοστά σε βιταμίνη D, η οποία βοηθά πραγματικά στην ταχύτερη αποσύνθεση του συσσωρευμένου λίπους στο σώμα.

Σπιτικά σάντουιτς

συμβουλές-διατροφή-για-αδυνάτισμα-3

Για μια αποτελεσματική διατροφή για αδυνάτισμα, πρέπει να εντάξετε υγιεινές συνήθειες όπως το σπιτικό φαγητό! Στα εστιατόρια δε μπορείτε να ελέγξετε την διατροφική αξία στα φαγητά, ενώ αν φτιάξετε μόνοι σπιτικά σάντουιτς, θα μπορέσετε να ελέγξετε τα συστατικά και την ποσότητα.

Μαρούλι

Δε θα μπορούσε να λείπει το μαρούλι από μια διατροφή για αδυνάτισμα, καθώς η σαλάτα είναι μια παλιά και δοκιμασμένη συνταγή για την απώλεια βάρους. Πολλοί πιστεύουν πως με την κατανάλωση μιας σαλάτας με μαρούλι και θα πεινάνε συνεχώς. Αν όμως αυτό, το διαχειριστείτε σωστά και φτιάξετε μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά και χόρτα, θα εκπλαγείτε με το πόσο πλήρεις θα αισθάνεστε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μαύρη σοκολάτα

συμβουλές-διατροφή-για-αδυνάτισμα-4

Η μαύρη σοκολάτα είναι ένα πολύ καλό συστατικό στη διατροφή για αδυνάτισμα, σε σύγκριση με τη συνηθισμένη σοκολάτα γάλακτος, η μαύρη είναι πιο χορταστική, αυτό φαίνεται και μέσα από τους αριθμούς. Αν τρώτε μια μικρή ποσότητα μαύρης σοκολάτας πριν από κάθε γεύμα, θα σας κάνει να καταναλώσετε 15% λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας, μάλιστα  δε συμβαίνει το ίδιο αν φάτε μια σοκολάτα γάλακτος.

Πεπόνι

Τελευταίο στη λίστα που συντάξαμε στη διατροφή για αδυνάτισμα, είναι το πεπόνι. Έχει πλούσια περιεκτικότητα σε κάλιο (όπως επίσης και το αβοκάντο) και είναι ένα φυσικό διουρητικό, το οποίο μας βοηθά να χάνουμε με φυσικό τρόπο την υπερβολική συσσώρευση υγρών. Αυτό είναι ιδανικό για να μας βοηθήσει να κάψουμε το περιττό λίπος.