Αν καταναλώσετε τις κατάλληλες τροφές στο δείπνο σας, μπορεί να σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους, ρίχνοντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ή αποτρέποντας τα από το αυξηθούν και έτσι θα χάσετε βάρος ενώ κοιμάστε.

Ακολουθεί η λίστα με τις τροφές που είναι κατάλληλες για απώλεια βάρους ενώ εσείς κοιμάστε.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών είναι μια εξαιρετική επιλογή για το βραδινό σας δείπνο. Παρέχει ασβέστιο, το οποίο θεωρείται ότι είναι ένας από τους καλύτερους «μαχητές» εναντίων του  λίπους.

Φρούτα του δάσους

Τα φρούτα του δάσους όπως βατόμουρα, σμέουρα και μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για αδυνάτισμα και απώλεια βάρους. Αυτός είναι ένας λόγος που όσοι απολαμβάνουν τα γλυκά, δε θα πρέπει να φοβούνται να καταναλώσουν φρούτα του δάσος στο δείπνο στους.

Αβοκάντο για απώλεια βάρους

Το αβοκάντο μας παρέχει και αυτό πλούσιες φυτικές ίνες, και είναι μια υγιεινή επιλογή για να το καταναλώσετε κατά το βραδινό σας δείπνο.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε περιεκτικότητα πρωτεΐνης, φυτικών ινών και ωμέγα 3 λιπαρών οξέων. Μερικά μόνο αμύγδαλα είναι αρκετά για να μας δώσουν την αίσθηση του κορεσμού και να σταματήσουν την πείνα. Ο συνδυασμός φυτικών ινών και πρωτεΐνης διεγείρει το μεταβολισμό, με αποτέλεσμα να επιταχύνεται η διαδικασία της καύσης των θερμίδων.

Γαλοπούλα

Το κρέας της γαλοπούλας περιέχει λευκίνη, μια ουσία που ανήκει στην κατηγορία των αμινοξέων και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προστασία των μυών από την απώλεια μυϊκής μάζας. Επίσης τονώνει τον οργανισμό για να μπορεί να μετατρέψει πιο εύκολα το λίπος σε ενέργεια.