Δαπανάμε καθημερινά τουλάχιστον το 40% της ημέρας κοιτάζοντας μια οθόνη, είτε πρόκειται για τηλεόραση, είτε για την οθόνη του υπολογιστή, του κινητού κ.λ.π. Δυστυχώς κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει κόπωση και προβλήματα στα μάτια. Ευτυχώς υπάρχουν τρόποι για να βελτιώσετε την όραση σας. Ακολουθήστε αυτές τις 3 απλές συμβουλές για να βελτιώσετε την όραση με φυσικό τρόπο!

Εξασκήστε τακτικά τα μάτια

Κάνοντας απλές ασκήσεις μπορείτε να βοηθηθείτε στη διατήρηση της βέλτιστης όρασης. Κάντε αυτές τις ασκήσεις κάθε πρωί και το βράδυ πριν πέσετε για ύπνο. απλά να θυμάστε να πλένετε καλά τα χέρια σας. Η καθημερινή πρακτική μπορεί να δώσει καλά αποτελέσματα σε ένα μόλις μήνα.

τρόποι-για-να-βελτιώσετε-φυσικά-όραση

  1. Τρίψτε τα χέρια σας μεταξύ τους για να ζεσταθούν (μέσω της τριβής), και στη συνέχεια τοποθετήστε τα στα μάτια για 5 – 10 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε τη διαδικασία 3 φορές.
  2. Κάντε μασάζ στους κροτάφους σας με τις αρθρώσεις του αντίχειρα, με μικρές κυκλικές κινήσεις. 20 φορές και προς τις 2 κατευθύνσεις. Επαναλάβετε το ίδιο, στο μέτωπο πάνω από το σημείο των φρυδιών, και κάτω από τα μάτια στις δυο πλευρές της μύτης.
  3. Ανοίγουμε τα μάτια. Περιστροφές των ματιών 10 φορές δεξιόστροφα και 10 φορές αριστερόστροφα.
  4. Κλείστε τα μάτια, βάλτε το κεφάλι σας προς τα πίσω και χαλαρώστε για 3 – 5 λεπτά.

Τροφές και θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για καλύτερη όραση

Μια καλή διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια καλή όραση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που πρέπει να γνωρίζετε για να βελτιώσετε την όραση και να την κάνετε να λειτουργεί καλύτερα.

  • Αντιοξειδωτικά, βήτα-καροτίνη, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, μπορούν να συμβάλουν για την προστασία της ωχράς κηλίδας που προκαλείται από τον ήλιο. Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κρόκοι αυγών, κολοκύθα, γλυκοπατάτες, κίτρινες πιπεριές και καρότα, είναι μερικές μόνο από τις τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών.
  • Οι βιταμίνες Α, C και Ε είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της καλής όρασης.
  • Οι τροφές που περιέχουν τεράστιες ποσότητες κυστεΐνης, λεκιθίνης μπορεί να βοηθήσουν επίσης στην προστασία των ματιών σας από καταρράκτη. Προσπαθήστε να προσθέσετε περισσότερο σκόρδο στη διατροφή σας.
  • Το εικοσιδιεξαενοϊκό οξύ (DHA) είναι ένα λιπαρό οξύ που μπορεί να ενισχύσει την υγεία των ματιών. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε DHA είναι τα ψάρια όπως  ο άγριος σολομός και οι σαρδέλες κ.α.

Δώστε στα μάτια σας μια «γερή δόση» ξεκούρασης

Το να πάρετε ένα ποιοτικό ύπνο για πάνω από 8 ώρες, είναι το κλειδί για τη διατήρηση μιας υγιούς όρασης. Ενώ κοιμάστε τα μάτια σας ξεκουράζονται, γιαυτό θα πρέπει το βράδυ όπως προαναφέραμε να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες. Εάν εργάζεστε πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, θα πρέπει να κάνετε τακτικά ένα διάλειμμα 10 λεπτών κάθε ώρα. Αν αισθάνεστε τα μάτια σας πολύ κουρασμένα, τότε θα πρέπει να ξαπλώνετε και να βάζετε μια φέτα αγγουριού σε κάθε μάτι.