Όλοι μας έχουμε ακούσει ότι, όταν τρώμε πολύ αργά τις βραδινές ώρες πριν πάμε για ύπνο μπορεί να να χαλάσουμε τη διατροφή μας και να γεμίσουμε την περιφέρεια με λίπος και περιττά κιλά, όμως, όπως συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις αυτό ισχύει κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, όπως για παράδειγμα πόση ποσότητα φαγητού θα καταναλώσω και τι ακριβώς θα φάω. Όμως αν γνωρίζαμε ότι τρώγοντας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη λίγο πριν ξαπλώσουμε, στην πραγματικότητα μπορεί να αποδειχθεί αρκετά επωφελής  διατροφή για τους μυς.

Η ποιότητα των τροφίμων πριν από τον ύπνο, μπορεί να βοηθήσει να ανακτήσετε τους μυς, ύστερα από βαριά και κουραστική προπόνηση. Ακολουθεί η λίστα με τα 4 σνακ που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και μπορείτε να τα τρώτε άφοβα, πάντα όμως με μέτρο, λίγο πριν πάτε για ύπνο και θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το επιθυμητό βάρος σας, χωρίς να χρειάζεται να νιώθεται διαρκώς πεινασμένοι.

Σνακ με γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά

υγιεινή-διατροφή-4-σνακ-για-δείπνο

Το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών είναι το ιδανικό σνακ, πριν από τον ύπνο, επιλέξτε το διότι δεν περιέχει σάκχαρα και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, μπορεί να το χωνέψει εύκολα ο οργανισμός και περιέχει ελάχιστα έως καθόλου υδατάνθρακες. Προσθέστε λίγο μέλι με καρύδια για μια καλύτερη γεύση και φυσικά σάκχαρα.

Φυστικοβούτυρο με πράσινο μήλο

Οι περισσότεροι αγαπάμε το φυστικοβούτυρο, αφού είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και καλά λιπαρά, ενώ μπορεί να συνδυαστεί σχεδόν με τα πάντα. Για ένα πιο υγιεινό συνδυασμό προσθέστε φέτες πράσινου μήλου και ηλιόσπορους.

Ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα

Τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα φουντούκια είναι όλες τους τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και καλά λιπαρά, είναι επίσης μια ιδανική υγιεινή δόση πριν πάτε για ύπνο. Προσθέστε αποξηραμένες μπανάνες ή βερίκοκα επειδή περιέχουν πολλές βιταμίνες,  μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως κάλιο, πηκτίνη, που βοηθούν στην καλύτερη πέψη.

Καπνιστή γαλοπούλα σε φέτες

Οι φέτες καπνιστής γαλοπούλας είναι ένα από τα καλύτερα σνακ πρωτεΐνης για το βράδυ πριν πέστε στο κρεβάτι. Σε 100 γραμμάρια καπνιστού στήθους γαλοπούλας περιέχονται περίπου 30 γραμμάρια πρωτεΐνης, σιδήρου, ψευδάργυρου και καλίου. Επίσης στη γαλοπούλα περιέχεται η τρυπτοφάνη, πρόκειται για μια ουσία που ανήκει στα αμινοξέα και βοηθά στη ρύθμιση της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση της πέψης, αλλά και τις διάθεσης μας.