Υπάρχουν τρεις τύποι σώματος τους οποίους θα  παρομοιάσουμε με φρούτα και πράγματα που ομοιάζουν στο σχήμα. Θα καταλάβετε στη συνέχεια του άρθρου γιατι το κάνουμε αυτό, υπάρχει λοιπόν το σωματότυπο μήλου, αχλάδι και κλεψύδρας. Μάθετε αν ανήκετε σε κάποιον από αυτούς τους τρεις σωματότυπους και αν ναι, τι πρέπει να τρώτε αν θέλετε να χάσετε βάρος.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Σωματότυπος Μήλου

χάστε βάρος σύμφωνα με το σωματότυπος

Οι γυναίκες που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία τείνουν να κερδίζουν περισσότερο βάρος στην περιοχή της κοιλιάς. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε αν θέλετε να χάσετε βάρος:

  • Πάντα να ξεκινάτε τη μέρα σας με φρέσκα φρούτα
  • Να προτιμάτε τροφές που είναι πλούσιες σε κυτταρίνη
  • Να αποφεύγετε την κατανάλωση ζωικού λίπους
  • Να πίνετε άφθονο νερό και τσάι
  • Θα πρέπει να τρώτε περισσότερα ψάρια, ξηρούς καρπούς, μέλι, σόγια, αποξηραμένα και φρέσκα φρούτα.

Σωματότυπος Αχλαδιού

Όσες γυναίκες πιστεύουν ότι ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία που ο σωματότυπος τους ταιριάζει περισσότερο στο σχήμα του αχαλαδιού, δηλαδή έχουν στενούς ώμους και μέση, με μεγαλύτερους γοφούς, τότε αυτοί οι 5 κανόνες θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος στην περιοχή που έχετε το πρόβλημα, δηλαδή κάτω από τη μέση.

  • Αποφύγετε όλα τα είδη λίπους
  • Να τρώτε περισσότερα θαλασσινά, καστανό ρύζι, ψωμί ολική αλέσεως
  • Αποφύγετε τις τροφές που είναι πλούσιες σε άμυλο, όπως φασόλια και πατάτες κ.α.
  • Να τρώτε περισσότερα φρέσκα φρούτα
  • Να τρώτε περισσότερες ντομάτες, διότι θα επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας

Σωματότυπος κλεψύδρας

Οι γυναίκες που ανήκουν στην τρίτη μας κατηγορία, έχουν τις ιδανικές αναλογίες. Οι δυο κανόνες που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν απλώς να διατηρήσετε την τέλεια φόρμα.

  • Να προτιμάτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, αυγά, λαχανικά και γάλα με χαμηλά λιπαρά.
  • Αποφύγετε τους ξηρούς καρπούς και τα γλυκά.