Η αργινίνη (μερικές φορές αναφέρεται ως L- αργινίνη), ανήκει στα αμινοξέα και παράγεται με φυσικό τρόπο από το σώμα μας. Έχει πολλές και διαφορετικές λειτουργίες στο σώμα, όπως για παράδειγμα, βοηθά τις πληγές να επουλώνονται, βοηθά επίσης στην αποβολή των τοξινών και αποβλήτων από τα νεφρά και στη διατήρηση της ορμονικής ισορροπίας στο σώμα μας. Στον οργανισμό μεταβάλλεται σε νιτρικό οξείδιο το οποίο βοηθά στη χαλάρωση των αιμοφόρων αγγείων, περιέχεται και στις δυο κατηγορίες τροφών, τις ζωικές και τις φυτικές. Ακολουθεί η λίστα μας με τις κορυφαίες τροφές που είναι πλούσιες σε αργινίνη, ώστε να μπορέσετε να τις συμπεριλάβετε στη διατροφή σας.

Η Μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε αργινίνη

7 τροφές που είναι πλούσιες σε αργινίνη

Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε αργινίνη καθώς και οι κόκκοι από το κακάο. Είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες και αυτό την κατατάσσει ως ένα αρκετά υγιεινό σνακ.

Στήθος κοτόπουλου

στήθος-κοτόπουλο

Το στήθος κοτόπουλου είναι μια πολύ καλή πηγή αργινίνης. Ανά 100 γραμμάρια στήθους από κοτόπουλο περιέχονται περίπου 9 γραμμάρια από τα συγκεκριμένα αμινοξέα. Κατά την επιλογή του κοτόπουλου, προσέχουμε ώστε πάντα να επιλέγουμε το λευκό καθαρό κρέας καθώς το σκούρο περιέχει πολλά λιπαρά. Το κοτόπουλο περιέχει επίσης μια καλή ποσότητα βιταμίνης Β και σχεδόν 24 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια.

Σπόροι κολοκύθας

Ο γνωστός μας πασατέμπος είναι μια από τις καλύτερες φυσικές πηγές σε αργινίνη, επίσης σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και οι περισσότεροι ξηροί καρποί. Ο πασατέμπος περιέχει στα 100 γραμμάρια περίπου 7 γραμμάρια από τα συγκεκριμένα αμινοξέα και μια καλή δόση μαγνησίου, φυτικών πρωτεϊνών και φυτικών ινών.

Φακές

Φακές

Στις φακές περιέχονται περίπου 4 γραμμάρια από τα συγκεκριμένα αμινοξέα και επίσης πολλά φυτοοιστρογόνα που βοηθούν στην καταστολή των γονιδίων της παχυσαρκίας, καθώς επίσης και φυτική πρωτεΐνη, γιαυτό μπορεί ακόμη να βοηθήσει να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας και την υγεία.

Θαλασσινά και ψάρια

Θαλασσινά και ψάρια

Τα θαλασσινά όπως είναι ο σολομός, ο τόνος, τα καβούρια, οι γαρίδες και ο αστακός είναι όλα πολύ καλές πηγές αργινίνης. Ο σολομός περιέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα και βελτιώνει τη συστολή και χαλάρωση των αρτηριών.

Καπνιστή Γαλοπούλα

Καπνιστή Γαλοπούλα

Το στήθος γαλοπούλας είναι μια από τις πλουσιότερες τροφές σε περιεκτικότητα αργινίνης. Ανά 100 γραμμάρια  περιέχονται σχεδόν 16 γραμμάρια, επίσης το κρέας της γαλοπούλας είναι κατάλληλο για την καύση του λίπους της κοιλιάς.

Αυγά

αυγά

Τα αυγά είναι μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών και είναι εξαιρετικά πλούσιο σε αμινοξέα (που βρίσκονται στον κρόκο). Είναι πλούσια σε Βιταμίνες D, K και Α.