Από τη στιγμή που η θερμοκρασία έχει αρχίσει να πέφτει, αρχίζει και ο οργανισμός μας και χάνει τη θέληση για σωματικές δραστηριότητες. Κάτι που δεν πρέπει να μας αποτρέπει από τη συστηματική γυμναστική, κατά τους χειμερινούς μήνες, ένα πράγμα που πρέπει πάντα να θυμάστε είναι ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να καθορίσει τη διάθεση μας – ανεβάζοντας την στα ύψη – και να μας δώσει περισσότερη ευεξία. Αν θέλετε να έχετε ανεβασμένη διάθεση και περισσότερη ενέργεια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε, είναι η σωματική εξάσκηση.

Διαβάστε πως η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει τη ζωή σας

Η τακτική σωματική δραστηριότητα θα ωφελήσει σε σημαντικό βαθμό την υγεία σας, δεν έχει σημασία η ηλικία ή το φύλο.

Μερικοί λόγοι για να αθλείστε χειμώνα

Έλεγχος του βάρους

Η γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος ή ακόμα και να χάσετε τα περιττά κιλά, καθώς η σωματική δραστηριότητα βοηθά να κάψετε θερμίδες. Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να γυμναστείτε, απλά γίνεται πιο δραστήριοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, περπατήστε περισσότερο και χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ.

Ενισχύει την άμυνα του οργανισμού

Δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για οποιαδήποτε καρδιακή πάθηση, η σωματικές ασκήσεις βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, βελτιώνει την (HDL) καλή χοληστερόλη και μειώνει τα τριγλυκερίδια. Η τακτική γυμναστική μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση πολλών ασθενειών και παθήσεων, όπως διαβήτη τύπου 2, κατάθλιψη, ακόμα και διαφόρων όγκων και καρκίνου.

Βελτιώνει τη διάθεση

Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου που μας κάνουν ευτυχισμένους και μας χαλαρώνουν. Η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της αυτοπεποίθησης σας.

Μερικοί λόγοι για να αθλείστε χειμώνα

Μας γεμίζει ενέργεια

Αν και πολλοί μπορεί να πιστεύετε το αντίθετο, ότι δηλαδή η γυμναστική σας κλέβει όλη την ενέργεια κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού η τακτική εξάσκηση ενισχύει το μυϊκό σύστημα και βελτιώνει την αντοχή, επίσης βοηθά τα κύτταρα να πάρουν περισσότερο οξυγόνο και αυτό βοηθά το καρδιαγγειακό σύστημα να λειτουργεί καλύτερα, με αποτέλεσμα να έχετε περισσότερη αντοχή και ενέργεια στην καθημερινότητα σας.

Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου

Αν έχετε αϋπνίες, τότε η τακτική σωματική δραστηριότητα θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο εύκολα και πιο ξεκούραστα, το μόνο που πρέπει να αποφύγετε είναι η γυμναστική λίγο πριν πέσετε για ύπνο, διότι η υπερένταση, σίγουρα θα σας κρατήσει ξύπνιους για αρκετή ώρα.

Η γυμναστική είναι διασκέδαση

Η σωματική δραστηριότητα είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να συμπληρώσετε τον ελεύθερο χρόνο σας. Σας δίνει την ευκαιρία να χαλαρώσετε και να βελτιώστε τη διάθεση σας. Κάντε χορό, βγείτε και περπατήστε στο πάρκο της περιοχής σας, ή ενταχθείτε σε ένα ομαδικό άθλημα – ποτέ δεν είναι αργά -. Βρείτε τη δική σας δραστηριότητα που θα σας κάνει να αισθάνεστε όμορφα.