Η έλλειψη βιταμινών και μετάλλων στον οργανισμό μας μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα υγείας, στο σημερινό μας δημοσίευμα θα δούμε μερικά από τα πιο κοινά συμπτώματα που προκαλεί η έλλειψη βιταμινών και μετάλλων στο  σώμα μας.

Μυϊκές κράμπες / Πονοκεφάλους – Προκαλούνται από τη ανεπάρκεια μαγνησίου

Πάνω από το 75% των Αμερικανών έχουν έλλειψη μαγνησίου. Το μαγνήσιο είναι ένα από τα πιο ισχυρά θρεπτικά συστατικά που βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Χαλαρώνει τους μύες και τα νεύρα, ανακουφίζει από πονοκεφάλους και μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη ποιότητα του ύπνου. Αν πάσχετε από έλλειψη μαγνησίου προσθέστε χόρτα και λαχανικά στη διατροφή σας, όπως το λάχανο και γενικώς τα πράσινα λαχανικά.

Ακμή – Έλλειψη ψευδαργύρου

Η ακμή μπορεί να προέρχεται από ανεπάρκεια ψευδαργύρου. Αφού είναι γνωστό ότι το συγκεκριμένο μέταλλο προσθέτει φωτεινότητα και χρώμα στην επιδερμίδα. Λαμβάνοντας 30 ml ψευδαργύρου την ημέρα μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε πιο εύκολα από την ακμή. Μπορείτε επίσης να τρώτε πασατέμπο, που περιέχουν υψηλή ποσότητα ψευδαργύρου.

Εύθραυστα, ξηρά νύχια και μαλλιά – Έλλειψη βιταμίνης Β7

Η βιταμίνη  Β7 ή βιοτίνη είναι το κλειδί για υγιή μαλλιά. Παρά το γεγονός ότι η ανεπάρκεια βιοτίνης είναι σπάνια, τα σημάδια που περιλαμβάνει είναι:

  • Σπάσιμο της τρίχας
  • Απώλεια μαλλιών
  • Εύθραυστα μαλλιά και νύχια

Προσθέστε στη διατροφή σας περισσότερες τροφές που είναι πλούσιες σε βιοτίνη, για να καταπολεμήσετε την ανεπάρκεια της από τον οργανισμό και να απαλλαγείτε από τα συμπτώματα.

Αραίωση μαλλιών – Ανεπάρκεια σιδήρου

συμπτώματα για έλλειψη βιταμίνης

Ο σίδηρος βοηθά το οξυγόνο να πάει σε όλο το σώμα, ακόμα και στο θύλακα της τρίχας. Αν παρατηρήσατε ότι το τελευταίο διάστημα έχετε απώλεια μαλλιών και αρχίζει η αραίωση τους, τότε αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη ανεπάρκειας σιδήρου.

Μικρά λευκά εξογκώματα στον αγκώνα – Απαραίτητα λιπαρά οξέα

Εάν παρατηρήσατε μικρά λευκά εξογκώματα στον αγκώνα που δημιουργούνται από την ξηροδερμία δέρματος, τότε αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι έχετε ανεπάρκεια από ω3 λιπαρά. Αρχίστε να συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας τροφές που είναι πλούσιες σε ω3 για να φέρετε και πάλι την ισορροπία στο σώμα.