Για πολλές δεκαετίες οι ειδικοί της διατροφής, υπενθύμιζαν ξανά και ξανά ότι μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Φυσικά για να το πετύχουμε αυτό ένα από τα βασικά «συστατικά» είναι τα φρούτα και λαχανικά που πρέπει να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας σε καθημερινή βάση.

Αν και γενικά δε θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλημα και θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητη μια τέτοια διατροφή, εντούτοις, στις μέρες μας οι διατροφικές συνήθειες έχουν αλλάξει κατά πολύ και φυσικά προς το χειρότερο, με αποτέλεσμα τα φρούτα και τα λαχανικά να μην έχουν την πρώτη θέση στα πιάτα μας, αλλά να αποτελούν επιλογή  1 – 2 ημερών την εβδομάδα. Χάνοντας με αυτό τον τρόπο τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας για να διατηρείται υγιής.

Το να τρώμε αρκετή ποσότητα φρούτων και λαχανικών καθημερινά – 500 γραμμάρια φρούτα και 600 γραμμάρια λαχανικά – είναι αρκετά δύσκολο. Ειδικά αν είστε από αυτούς που δε σας αρέσει η γεύση στα περισσότερα από τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Γιαυτό αποφασίσαμε να σας δώσουμε μερικές συμβουλές, ώστε να ενσωματώσετε περισσότερες από αυτές τις υγιεινές τροφές στη διατροφή σας.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Ανάψτε το φούρνο

τρώτε περισσότερα φρούτα λαχανικά

Το να τρώτε ολόκληρα φρούτα και λαχανικά, δε σημαίνει ότι πρέπει όλα να τα τρώτε ωμά. Μπορείτε να τα βράσετε για ελάχιστα λεπτά, έτσι δε θα χάσουν μεγάλη ποσότητα των θρεπτικών συστατικών τους. Εναλλακτικά, ψήστε τα στο φούρνο ή στην ψησταριά και φτιάξε με αυτά νόστιμες συνταγές που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, ώστε να τους δώσετε περισσότερη γεύση.

Γίνετε δημιουργικοί

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που δεν τους αρέσει η γεύση από τα φρούτα και λαχανικά, αν θέλετε να τα προσθέσετε στη διατροφή σας, γίνεται πιο δημιουργικοί και αναζητήστε τρόπους για να τα εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Μερικές επιλογές είναι να φτιάξετε με αυτά νόστιμους χυμούς, smoothie, να φτιάξετε σάντουιτς και σνακ, να το προσθέσετε σαν συνοδευτικά στα κύρια γεύματα σας και πάντα να τρώτε ένα φρούτο ως επιδόρπιο μετά από κάθε γεύμα κτλ. Ψάχνοντας περισσότερο πάνω στο θέμα θα ανακαλύψετε ακόμα περισσότερες εναλλακτικές επιλογές που θα λατρέψετε και θα σας γίνουν μια καθημερινή συνήθεια.

Βάλτε τις συμβουλές σε εφαρμογή

Η τακτική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, θα σας παρέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό, που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του, αφού είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, θα αισθάνεστε για περισσότερο διάστημα χορτάτοι και έτσι θα τρώτε λιγότερες ποσότητες φαγητού, γιαυτό μην αργείτε, βάλτε τις συμβουλές μας άμεσα σε εφαρμογή.