Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από χαμηλή αρτηριακή πίεση, με πιο ευπαθή ομάδα τις γυναίκες. Η χαμηλή πίεση μπορεί να οδηγήσει σε ανικανότητα και να διαταράξει τον εμμηνορροϊκό κύκλο στις γυναίκες. Η χαμηλή αρτηριακή πίεση μεταβάλλεται ανάλογα με την επίδραση εξωτερικών παραγόντων όπως ψυχολογικό στρες, σωματική άσκηση, καθώς και παθήσεις των αρτηριών (η κατάσταση και η ελαστικότητα τους), η λειτουργία του θυρεοειδούς και η λειτουργία των νεφρών και των επινεφρίδιων αδένων.

Τα άτομα που υποφέρουν από χαμηλή πίεση χάνουν την ενέργεια τους και μπορεί ακόμα να έχουν τάσεις για λιποθυμία, επίσης μερικές φορές μπορεί να υποφέρουν από πονοκέφαλο, έχουν εναλλαγές στη διάθεση, υποφέρουν από μυϊκούς πόνους. Αισθάνονται καλύτερα όταν η εξωτερική θερμοκρασία πέφτει και ο καιρός είναι κρύος.

Διαβάστε πως μπορείτε να αντιμετωπίσετε την υπέρταση.

Ωστόσο η χαμηλή αρτηριακή πίεση δεν αποτελεί σοβαρή απειλεί για την υγεία. Ο οργανισμός προσαρμόζεται στην αντίστοιχη πίεση του αίματος, έτσι ώστε τα άτομα που έχουν 90/60 να θεωρούνται ότι έχουν φυσιολογική αρτηριακή πίεση και ότι μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα.

Στα θετικά συγκαταλέγεται επίσης, ότι δεν οδηγεί σε εγκεφαλικό επεισόδιο ή καρδιακή προσβολή.

Συμβουλές για όσους πάσχουν από χαμηλή αρτηριακή πίεση

– Συνίσταται τα άτομα αυτά να κοιμούνται 8 ώρες καθημερινά, διότι έχουν ανάγκη να κοιμούνται περισσότερο από τους υπόλοιπους ανθρώπους.

– Όσον αφορά την κατανάλωση του καφέ, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να μην καταναλώνετε περισσότερα από 2 φλιτζάνια την ημέρα.

– Έχουν ανάγκη για λήψη άφθονων υγρών καθημερινά, γιαυτό πρέπει να πίνετε αρκετό νερό και τουλάχιστον ένα ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων. Το ιδανικό είναι η κατανάλωση 30 ml ανά κιλό σωματικού βάρους. Χρειάζεται να καταναλώνετε φυσιολογικές ποσότητες αλατιού, επειδή σχετίζεται με το υγρά στο σώμα μας και την αύξηση του όγκου της κυκλοφορίας του αίματος.

– Μερικές φορές ένα μπάνιο με εναλλαγές κρύο και ζεστό νερό, μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της.

– Να προτιμάτε να καταναλώνετε τροφές που είναι εύπεπτες και τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, αποφύγετε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, την υψηλή θερμοκρασία και πολυκοσμία στο δωμάτιο σας.