Τους τέλειους κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσασταν μπορείτε να τους αποκτήσετε σε διάστημα μόλις ενός μήνα αρκεί να το θέλετε πολύ και να ακολουθήστε τις απλές συμβουλές που σας παραθέτουμε στη συνέχεια του άρθρου μας.

Αν είστε σε καλή φυσική κατάσταση, ασκείστε συχνά και τρώτε υγιεινά, μπορείτε να αποκτήσετε το 6-pack των ονείρων σας και οι κοιλιακοί να γίνουν «πέτρα» σε 30 μόνο ημέρες. Δε θα σας κρύψουμε ότι αυτό απαιτεί σκληροί δουλειά, αφοσίωση και πειθαρχία, όμως θα καταφέρετε σε σύντομο χρονικό διάστημα να σχηματιστούν οι κοιλιακοί που πάντα επιθυμούσατε.

Πως να δημιουργήσετε έλλειψη θερμίδων

Το κλειδί για να σχηματιστούν οι κοιλιακοί είναι να κάψετε περισσότερες θερμίδες από αυτές που λαμβάνετε. Αυτό είναι πραγματικά ένα σημαντικό βοήθημα για να απαλλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά που καλύπτει τους κοιλιακούς  σας.

Αερόβια γυμναστική και βάρη

Οι αερόβιες ασκήσεις υψηλής έντασης θα σας βοηθήσουν να κάψετε λίπος πιο γρήγορα, αλλά απαιτούν περισσότερη κούραση, ενώ οι απλές και σταθερές σε ένταση ασκήσεις, θα πάρουν περισσότερο χρόνο για να κάψετε το ίδιο ποσοστό θερμίδων αλλά θα το κάνετε πιο ελαφριά και ξεκούραστα.

Επιλέξτε μόνοι σας όποια τακτική επιθυμείτε, σίγουρα οι αερόβιες ασκήσεις θα σας βοηθήσουν, όμως μη ξεχνάτε ότι αν συνδυαστούν με βάρη θα έχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Οι τέλειοι κοιλιακοί είναι ένας συνδυασμός και των δύο τύπων ασκήσεων.

Διατροφή και κοιλιακοί

Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και γιαυτό θα πρέπει να βρείτε την κατάλληλη διατροφή που να λειτουργεί καλύτερα στον οργανισμό σας. Θα πρέπει να έχετε επίγνωση του σωματότυπου σας και τι μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να χάσετε πιο εύκολα βάρος. Βρείτε την κατάλληλη διατροφή για εσάς, όμως σε γενικές γραμμές σίγουρα θα πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, τροφίμων με καλούς υδατάνθρακες, υγιεινά λιπαρά και γενικώς να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή.

Δείτε αναλυτικές συμβουλές για υγιεινή διατροφή.

Να πίνετε περισσότερο νερό

Πίνοντας περισσότερο νερό θα σας βοηθήσει να μειώσετε το αίσθημα της πείνας και θα διατηρήσετε το σώμα σας ενυδατωμένο. Κάθε φορά που αισθάνεστε π16εινασμένοι, πιείτε νερό πριν καταλήξετε να καταναλώσετε κάποια τροφή, έτσι σε μερικές περιπτώσεις θα ανακόψετε την πείνα, ενώ σε άλλες θα φάτε λιγότερες ποσότητες φαγητού.

Χάπια αδυνατίσματος και συμπληρώματα διατροφής

Συνιστούμε να αποφεύγετε τη χρήση τέτοιων χαπιών επειδή δεν έχει αποδειχθεί επιστημονικά  ότι μπορεί να βοηθήσουν στην απώλεια βάρος, επίσης περιέχουν χημικές ουσίες που δεν είναι ότι καλύτερο για το οργανισμό. Η καλύτερη λύση είναι, αντί να παίρνετε τέτοιου είδους συμπληρώματα να επικεντρωθείτε στην άσκηση και τις σωματικές δραστηριότητες.

Αφού είδαμε τις βασικές αρχές που πρέπει όλοι να γνωρίζουν πριν ξεκινήσουν τις ασκήσεις και την εκγύμναση της κοιλιάς, ώστε να καταφέρουν να δώσουν ένα καλοσχηματισμένο σχήμα τους κοιλιακούς τους.