Πολλά προϊόντα από το «φαρμακείο της φύσης» μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του άγχους και τους στρες, τροφές όπως τα ψάρια, το πράσινο τσάι και το χαμομήλι είναι ιδανικά για να μας βοηθήσουν να χαλαρώσουμε.

Ο πολυάσχολος τρόπος ζωής και η υπερκατανάλωση, έχει οδηγήσει σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση του άγχους και του στρες και σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί ψυχοθεραπεία, ακόμα και φαρμακευτική αγωγή για την αντιμετώπιση του.

Βεβαίως επικουρικά μπορεί να συμβάλλει και μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή, σε συνδυασμό με σωματική δραστηριότητα. Πρέπει να καταστήσουμε σαφές ότι η υγιεινή διατροφή από μόνη της δε μπορεί να θεραπεύσει το υπερβολική άγχος, μπορεί όμως να επηρεάσει θετικά τη διάθεση σας και να συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας.

Ακολουθούν οι 5 κορυφαίες τροφές που ανακουφίζουν από το στρες

Το χαμομήλι είναι ιδανικό για χαλάρωση

τροφές-ανακουφίζουν-απο-στρες-1

Χρησιμοποιείται ως ρόφημα εδώ και αρκετούς αιώνες, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει ανακαλυφθεί η θετική επιρροή που έχει σε άτομα που έχουν άγχος και στρες. Αντικαταστήστε το τσάι, με χαμομήλι για να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε μια ώρα αρχύτερα.

Ψάρια πλούσια σε ω3 λιπαρά οξέα

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το πανεπιστήμιο του Οχάιο, έδειξε ότι φοιτητές που είχαν χρησιμοποιήσει συμπληρώματα διατροφής με ω3 λιπαρά οξέα κατάφεραν να μειώσουν τα επίπεδα άγχους μέχρι και 20%. Εσείς δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε τα συμπληρώματα διατροφής, μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας ψάρια που είναι πλούσια σε ω3 λιπαρά.

Προβιοτικά και υγεία

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι ο εγκέφαλος ελέγχει όλες τις λειτουργίες του σώματος, από ψυχικές μέχρι την πιο απλή κίνηση, ακόμα και λειτουργίες του στομάχου. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι τα βακτήρια του στομάχου επηρεάζουν τη συναισθηματική μας κατάσταση. Τα προβιοτικά ανήκουν στην κατηγορία των καλών βακτηρίων που ενισχύουν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Ορισμένα προβιοτικά όπως αυτά που περιέχονται στο γιαούρτι μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του στρες, του άγχους και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και τις κατάθλιψη.

Αυγό το «θεραπευτικό»

τροφές-ανακουφίζουν-απο-στρες-2

Ο εγκέφαλος για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται βιταμίνη Β. Αν δε γίνει επαρκής λείψει βιταμίνης Β μπορεί οδηγήσει σε άγχος και στρες. Πρέπει να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τροφές που είναι πλούσιες σε περιεκτικότητα βιταμίνης Β, τέτοιες τροφές είναι τα εσπεριδοειδή, τα αυγά κ.α.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε τανίνες, ουσίες που έχουν κατευναστικές ιδιότητες. Έρευνα έδειξε ότι φοιτητές που είχαν προδιάθεση για άγχος, κατάφεραν να παραμείνουν ήρεμοι μετά από κατανάλωση 200ml πράσινου τσαγιού.