Τα φρέσκα συσκευασμένα σπιτικά γεύματα μπορεί έχουν γίνει μόδα το τελευταίο διάστημα και προτιμώνται από πολλούς, επειδή τους παρέχουν ένα γρήγορο φαγητό στους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας, που το μόνο που χρειάζεται πριν τα φάμε είναι ένα απλό ζέσταμα ή ψήσιμο ελάχιστων λεπτών. Είτε προτιμάμε τα έτοιμα συσκευασμένα σπιτικά φαγητά, είτε μαγειρεύουμε μόνοι μας καθημερινά, σίγουρα το ξαναζεσταμένο φαγητό είναι μια καθημερινή ανάγκη για πολλά νοικοκυριά.

Γνωρίζατε ότι υπάρχουν τροφές που αν τις ξαναζεστάνουμε μπορεί να γίνουν επικίνδυνες για την υγεία μας;

Αυτές θα δούμε στη συνέχεια του άρθρου για να γνωρίζετε ποιες  τροφές πρέπει να αποφεύγετε (όσο είναι δυνατό) να τις ξαναζεστάνετε.

Πατάτες

ξαναζεσταμένο-φαγητό-τροφές-τοξικές-1

Οι πατάτες είναι ιδιαίτερα θρεπτικές και είναι καλό να τις συμπεριλάβετε στη διατροφή σας. Όμως θα πρέπει να αποφύγετε να τις ξαναζεστάνετε, διότι με αυτόν τον τρόπο χάνουν τη θρεπτική τους αξία και μπορεί να γίνουν ακόμη και τοξικές. Φάτε τις φρεσκομαγειρεμένες ή κρύες, αλλά ποτέ μην τις ξαναζεστάνετε.

Κρέας

Η αναθέρμανση του κρέατος μπορεί να μεταβάλει την πρωτεΐνη, αν παρόλα αυτά θέλετε να ξαναζεστάνετε το κρέας πριν το φάτε, κάντε το σε μέτρια θερμοκρασία.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε νιτρικά άλατα που μετατρέπονται σε νιτρώδη με την αναθέρμανση του και μπορεί να προκαλέσει ακόμα και καρκίνο, γιαυτό οι γιατροί συνιστούν να καταναλώνετε το σπανάκι φρέσκο.

Ραπανάκι

Το ραπανάκι περιέχει και αυτό νιτρικά άλατα που μπορεί να γίνουν τοξικά. Αυτό δε σημαίνει ότι από αύριο πρέπει να σταματήσετε να τα τρώτε, όμως προτιμήστε να τα φάτε φρέσκα ή κρύα χωρίς να τα έχετε ζεστάνει πρώτα.

Σέλινο

Το σέλινο είναι ένα ακόμα λάχανο που περιέχει νιτρώδη και γιαυτό επιβάλλεται να το τρώτε μόνο φρέσκο αποφεύγοντας να το ξαναζεστάνετε.

Αυγά

Τα αυγά είναι τροφή υψηλού κινδύνου που μπορεί να γίνουν τοξικά, όταν εκτίθενται σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα.  Φάτε τα αυγά σας φρεσκομαγειρεμένα και φυσικά αποφύγετε την αναθέρμανση τους.

Μανιτάρια

Ο καλύτερος τρόπος για να φάτε μανιτάρια είναι να τα μαγειρέψετε ελάχιστα λεπτά πριν τα προσθέσετε στα πιάτα σας. Αν όμως δεν τα φάγατε όλα αλλά έχετε περίσσευμα, σας συνιστούμε να τα φάτε κρύα στο επόμενο γεύμα σας. Αν τα ξαναζεστάνετε πριν τα φάτε μπορεί να σας δημιουργήσουν προβλήματα στο πεπτικό σύστημα.