Πως να χάσω κιλά γρήγορα, σωστά και με μακράς διάρκειας αποτελέσματα. Αυτή είναι μια ερώτηση που όλες έχουμε σκεφτεί κάποια στιγμή στη ζωή μας. Ίσως, εδώ που τα λέμε, να είναι αρκετές οι φορές που έχουμε κάνει τη συγκεκριμένη ερώτηση στον εαυτό μας, ας το παραδεχτούμε!

Αν αναρωτιέσαι λοιπόν, «ποιος είναι ο σωστός τρόπος να χάσω κιλά και να αποκτήσω τη σιλουέτα που έχω ονειρευτεί»; Τότε πρέπει να γνωρίζεις πως υπάρχουν βασικές οδηγίες για να επιτύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα.

Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι για να χάσεις τα περιττά κιλά και στη συνέχεια θα αναφέρουμε βασικούς, χρήσιμους οδηγούς για να αδυνατίσεις και να διατηρήσεις τη σιλουέτα για πολλά χρόνια.

Επιλέξτε μια από τις ενότητες του πίνακα περιεχομένων κάνοντας κλικ

Ψυχολογία

Η Ψυχολογία είναι σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει το μεταβολισμό και αναλόγως ενισχύει ή εμποδίζει την απώλεια βάρους.

Αν έχετε μόνιμο άγχος να αδυνατίσετε και αποτελεί την πρώτη σκέψη, κάθε πρωί, μόλις ανοίγετε τα μάτια σας, τότε δύσκολα θα καταφέρετε να επιτύχετε τον στόχο. Αυτή η ψυχολογική πίεση θα αποφέρει αντίθετα αποτελέσματα, από αυτά που προσδοκάτε. Η μόνιμη σκέψη και πίεση, έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία, με αποτέλεσμα να δυσκολεύει την απώλεια βάρους.

Για να αντιστρέψετε την ψυχολογική πίεση, προσπαθήστε να αποβάλλεται τις σκέψεις αυτές από το μυαλό, πάρτε βαθιά ανάσα, ηρεμήσετε και σκεφτείτε μόνο, πως να περάσετε μια όμορφη και δημιουργική ημέρα παρέα με φίλους.

Γυμναστική

Η γυμναστική βοηθά στο αδυνάτισμα, αλλά και για να αντιστρέψετε την ψυχολογική «εμμονή» που προαναφέραμε.

Σίγουρα, οι περισσότεροι δεν θέλετε να περάσετε πολλές ώρες στο γυμναστήριο, όμως μπορείτε να αθλείστε τουλάχιστον μισή ώρα κάθε πρωί και να δείτε άμεσα αποτελέσματα. Σύμφωνα με βρετανική μελέτη, οι πρωινές ασκήσεις με άδειο στομάχι, συμβάλλουν στη τάχιστη απώλεια βάρους.

Σε όσους δεν αρέσουν τα γυμναστήρια ή δε θέλουν να ξοδέψουν χρήματα, θα δώσουμε 2 εύκολες και αποτελεσματικές ασκήσεις για το σπίτι, που πρέπει να γίνονται κάθε πρωί.

Push Up

  1. Κάνετε push up: Με τα χέρια τεντωμένα στο ύψος των ώμων και την παλάμη να ακουμπά στο έδαφος. Το σώμα πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία γραμμή και να στηρίζεται στα δάχτυλα των ποδιών. Σπρώξτε με τα χέρια να σηκωθεί το πάνω μέρος του σώματος, και ταυτόχρονα σηκώστε το δεξί πόδι. Επαναλάβετε και με το αριστερό.  Η συγκεκριμένη άσκηση, ενισχύει τον μεταβολισμό και δυναμώνει συγκεκριμένους μύες στο σώμα, όπως το στήθος, τους ώμους και την κοιλιά. Οι αρχάριοι που δυσκολεύεστε να την πραγματοποιήσετε, μπορείτε τις πρώτες ημέρες να ακουμπήσετε τα γόνατα στο έδαφος.
  2. Δεύτερη άσκηση, κοιλιακούς: Ξαπλώστε ανάσκελα στο έδαφος με λυγισμένα πόδια και ανεβοκατεβάστε τον κορμό του σώματος προς τα γόνατα. Πρέπει να νιώσετε πίεση στην κοιλιά και τους κοιλιακούς μύες.

κοιλικές ασκήσεις

Προσπαθήστε να κάνετε 4 σετ με 20 επαναλήψεις την κάθε άσκηση και ενδιάμεσα των σετ να πραγματοποιήσετε διάλειμμα 20 δευτερολέπτων.

Ένας ακόμη, καλός και ανέξοδος τρόπος για να αθλείστε καθημερινά, είναι το περπάτημα στη φύση ή στο πάρκο της γειτονιάς. Με 30 λεπτά την ημέρα, θα δείτε αλλαγές στο σώμα και την ψυχολογία σας.

Διατροφή

Ας εστιάσουμε στο πρωινό. Όπως γνωρίζετε, το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να ξεκινήσει δυναμικά η μέρα. Αυτό που ίσως δε γνωρίζετε, είναι πως μπορεί να συνεισφέρει κατά της κατάθλιψης, του στρες και της κούρασης.

Ένα σωστό και ισορροπημένο πρωινό, είναι απαραίτητο για όσους θέλουν να διατηρήσουν τη γραμμή στη σιλουέτα τους ή να χάσουν τα περιττά κιλά. Στη συνέχεια, προτείνουμε 5 υγιεινά και δυναμωτικά πρωινά γεύματα, όμως να θυμάστε, πριν την κατανάλωση πιείτε 1 ποτήρι νερό με άδειο στομάχι.

  1. Ένα ποτήρι γάλα με δημητριακά και φρέσκο χυμό πορτοκάλι.
  2. Γιαούρτι με δημητριακά και 2 κουταλάκια του γλυκού μέλι. Τελειώστε το πρωινό με ένα φρούτο.
  3. Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, μια φέτα τυρί και γαλοπούλα. Δροσιστείτε και γεμίστε ενέργεια με 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού.
  4. Ένα ποτήρι γάλα, μια φέτα κέικ και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.
  5. Τελευταία συνταγή, δύο φέτες ψωμί με βούτυρο, μέλι και πιείτε φρέσκο χυμό φρούτων. Βάλτε στο μπλέντερ διάφορα φρούτα και χτυπήστε μέχρι να πάρετε το χυμό τους.

Αν θέλετε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής, διαβάστε: «Πως να χάσω γρήγορα τα περιττά κιλά με δίαιτα Express

Πως να χάσω κιλά με βότανα

Πως να χάσω κιλά με βότανα

Τα βότανα είναι δώρο της φύσης προς τον άνθρωπο και αποτελούν μια καλή εναλλακτική βοήθεια στο αδυνάτισμα. Αν θέλετε να χάσετε κιλά με τη βοήθεια των βοτάνων, τότε οι επιλογές είναι αρκετές. Εμείς επιλέξαμε 4 από αυτά, προς ενίσχυση των διατροφικών σας επιλογών.

  • Το πράσινο τσάι είναι ένα βότανο με ωφέλιμες ιδιότητες, που συμβάλλει στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι έχουν την ικανότητα να καίνε το λίπος.
  • Το φασκόμηλο είναι ένα ακόμη βότανο για αδυνάτισμα. Ενεργοποιεί το μεταβολισμό και αποβάλει τα περιττά υγρά από το σώμα, αποτρέποντας την κατακράτηση υγρών. Εκτός από ρόφημα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και στο μαγείρεμα.
  • Το χαμομήλι είναι από τα πιο γνωστά βότανα, καθώς τα οφέλη που παρέχει είναι πολλά. Εκτός από τις χαλαρωτικές ιδιότητες, είναι ιδανικό για αδυνάτισμα και αποτοξίνωση σώματος. Ένα φλιτζάνι την ημέρα, είναι ιδανική ποσότητα κατανάλωσης.
  • Για το τέλος, αφήσαμε την σπιρουλίνα που αποτελεί το πιο σημαντικό βότανο για τη βουλιμία. Μειώνει την όρεξη, είναι εξαιρετικά θρεπτική και το κατάλληλο ρόφημα για να πιείτε πριν το γεύμα. Διαλύστε 1-2 κουταλάκια σπιρουλίνας σε 1 ποτήρι νερό και πιείτε μισή ώρα πριν το γεύμα. Θα την βρείτε σε φαρμακεία και καταστήματα βιολογικών προϊόντων.

Διαβάστε αναλυτικά ποια είναι τα ιδανικά βότανα για αδυνάτισμα.

Extra συμβουλές προς ενίσχυση

Μη μετράς τις θερμίδες που καταναλώνεις. Επέλεξε να τρως υγιεινές τροφές και ας έχουν πολλές θερμίδες. Σημαντικό ρόλο, παίζει ο τρόπος που το σώμα χρησιμοποιεί τις θερμίδες που καταναλώνεις και αν αυτές προέρχονται από πρόχειρα φαγητά ή υγιεινά. Έτσι, τροφές όπως λιπαρά ψάρια, ελαιόλαδο, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς ή ακόμη και μαύρη σοκολάτα. Αν και περιέχουν πολλές θερμίδες, συνδυάζονται με ακόμη περισσότερα θρεπτικά συστατικά, που εντέλει βοηθούν τον οργανισμό, το σώμα και είναι κατάλληλα για απώλεια βάρους. Μάλιστα, είναι λάθος να στερηθείς τέτοιες τροφές, παρόλο που περιέχουν πολλές θερμίδες.

eat with friends

Φάε αργά. Όταν τρως αργά, καταναλώνεις λιγότερη ποσότητα φαγητού. Ο εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να λάβει τα πρώτα σήματα από τον οργανισμό, πως έχεις φάει αρκετά και έχεις χορτάσει. Για να το πετύχεις αυτό, μπορεί να μιλάς την ώρα του φαγητού, έτσι θα αναγκαστείς να τρως αργά και θα τρως μόνο την απαραίτητη ποσότητα φαγητού. Και φυσικά, απόφυγε τα αναψυκτικά Διαίτης. Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες είναι αμφιλεγόμενες, τα αναψυκτικά διαίτης είναι εθιστικά και οδηγούν τον εγκέφαλο να αναζητά περισσότερη ζάχαρη.

Συμπέρασμα

Οι 5 τεχνικές που αναφέραμε θα βοηθήσουν να χάσετε τα περιττά κιλά. Όπως αντιλαμβάνεστε, από εσάς εξαρτάται να επιτύχετε τον στόχο σας. Εμείς, απλώς σας δίνουμε κατευθυντήριες γραμμές που θα βοηθήσουν να υλοποιήσετε αυτό που ξεκινάτε. Πρέπει να είστε πειθαρχημένοι σε αυτό που κάνετε, να ακολουθείτε πιστά το πρόγραμμα και φυσικά να εξελίσσεστε.  Καλή επιτυχία!