Όταν αναφερόμαστε στα smoothies, εννοούμε χυμούς λαχανικών και φρούτων, με προσμίξεις διαφόρων υλικών όπως γιαούρτι, γάλα, ακόμη και σπόρους. Είναι εξαιρετικά δημοφιλή και καταναλώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Είναι δροσιστικά και δυναμώνουν τον οργανισμό, παρέχοντας τόνωση και ενέργεια. Φυσικά, μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας στο σπίτι, υγιεινούς χυμούς με 100% φυσικά υλικά, με ότι φρούτα και λαχανικά βρείτε πρόχειρα.

Ωστόσο, αν θέλετε ταυτόχρονα και γευστικό αποτέλεσμα, τότε πρέπει να γνωρίζετε βασικά βήματα για την παρασκευή smoothies. Έτσι θα έχετε πάντοτε τον καλύτερο συνδυασμό. Για να το πετύχετε αυτό, αρκεί να διαβάσετε παρακάτω τα σωστά βήματα που απαιτούνται για υγιεινά και γευστικά smoothies.

Συνδυασμός των υλικών για να φτιάξετε smoothies

Θα χρειαστείτε ελάχιστα λεπτά για να το φτιάξετε και ως αποτέλεσμα θα πάρετε, μια καλή πηγή βιταμινών, θρεπτικών ουσιών και ενέργειας.

Για βάση επιλέγουμε ανάμεσα σε:

  • Πράσινο τσάι
  • Νερό
  • Γάλα ή νερό καρύδας
  • Γάλα αμυγδάλου

Πράσινα λαχανικά για να συνδυάσετε:

  • Μπρόκολο
  • Σπανάκι
  • Σέσκουλα
  • Κέιλ (Kale)
  • Λάχανο μάπα

Επιλέξτε φρούτα:

  • Αβοκάντο
  • Ανανά
  • Μούρα
  • Μπανάνα
  • Αχλάδι
  • Ακτινίδιο
  • Ροδάκινο
  • Μάνγκο
  • Πεπόνι

Πρόσθετα υλικά που πρέπει να συμπεριλάβετε:

  • Λιναρόσπορος
  • Κανέλα
  • Σπιρουλίνα
  • Φιστίκια ή αμύγδαλα
  • Κακάο
  • Εκχύλισμα βανίλιας

Γλυκαντικά για να χρησιμοποιήσετε αντί της ζάχαρης:

  • Στέβια
  • Μέλι
  • Μούστο

veggie-smoothies

Συνδυάστε τα υλικά ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις.  Βάλτε τα στον αποχυμωτή ή το μίξερ, χτυπήστε καλά και προσθέστε παγάκια ή τριμμένο πάγο. Πειραματιστείτε και βρείτε το συνδυασμό που ταιριάζει στις γεύσεις σας. Πλέον δεν έχετε δικαιολογία, μπορείτε να πίνετε υγιεινά και δροσιστικά smoothie, καθ όλη τη διάρκεια του έτους..