Εύκολες συνταγές για να φτιάξετε υγιεινά και νόστιμα φαγητά. Αν ξεμείνατε από ιδέες για το καθημερινό μενού ή θέλετε να ετοιμάσετε ένα υγιεινό δείπνο με λίγα λιπαρά και ακόμα λιγότερες θερμίδες, τότε έχετε πετύχει διάνα. Στο άρθρο που ακολουθεί θα σας προσφέρουμε εύκολες συνταγές που είναι ταυτόχρονα πολύ νόστιμες. Οι συνταγές που ακολουθούν θα σας δώσουν μερικές ιδέες για νόστιμα πιάτα, που ακόμα και τα παιδιά θα τις λατρέψουν.

Εύκολη συνταγή για πίτσα λαχανικών

Η πρώτη συνταγή που θα φτιάξουμε, είναι μια υγιεινή πίτσα με λαχανικά.

Υλικά:

  • 500 γραμμάρια χόρτα – Κέιλ (kale), σαπνάκι, ρόκα ή άλλα πράσινα λαχανικά της επιλογής σας –
  • 250 γραμμάρια μπρόκολο
  • 2 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 250 γραμμάρια φρέσκα μανιτάρια – κομμένα σε φέτες –
  • 2 μεγάλες σκελίδες σκόρδο
  • 1 κ.σ. φρέσκο δενδρολίβανο – ψιλοκομμένο –
  • 1/2 φλιτζάνι τριμμένο τυρί της αρεσκείας σας – εμείς θα χρησιμοποιήσουμε γραβιέρα –
  • Έτοιμα ζυμαράκια πίτας ή έτοιμη ζύμη πίτσας
  • Αλάτι και πιπέρι

Διαδικασία:

Βάζουμε νερό να βράσει και ζεματίζουμε το μπρόκολο μαζί με τα λαχανικά για 3 λεπτά. Αμέσως μετά αφαιρούμε την κατσαρόλα από τη φωτιά, στραγγίζουμε τα λαχανικά και περιμένουμε να κρυώσουν. Μόλις αποκτήσουν θερμοκρασία δωματίου, κόβουμε σε μικρά κομμάτια.

Το τσιγάρισμα

Σε ένα τηγάνι βάζουμε το ελαιόλαδο και προσθέτουμε τα μανιτάρια. Τσιγαρίζουμε μέχρι να μαλακώσουν και να πάρουν καφέ – γκρι χρώμα. Στη συνέχεια προσθέτουμε το σκόρδο, το δενδρολίβανο, τα χόρτα και αφήνουμε για 1 λεπτό. Τέλος, ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι.

Το ψήσιμο

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 250 βαθμούς και ταυτόχρονα τοποθετούμε τα ζυμαράκι της πίτας σε ένα ταψί. Ρίχνουμε από πάνω τριμμένο τυρί και συμπληρώνουμε με τη γέμιση λαχανικών. Περιχύνουμε με ελαιόλαδο και βάζουμε στο φούρνο να ψηθούν, μέχρι οι άκρες από τα ζυμαράκια να ροδίσουν. Η νόστιμη και υγιεινή πίτσα λαχανικών είναι έτοιμη να την απολαύσουμε.