Η γυμναστική είναι ο σίγουρος δρόμος για περισσότερη υγεία. Η έντονη και τακτική σωματική άσκηση είναι η καλύτερη μέθοδος για να κάψετε το λίπος, να μειώσετε τη χοληστερόλη και να ανακουφιστείτε από άγχος και στρες.

Η σωματική άσκηση, είναι απ’ τα «θαυματουργά ελιξήρια» που έχει η ανθρωπότητα εδώ και αρκετούς αιώνες, δυστυχώς οι περισσότεροι έχουμε ξεχάσει να παίρνουμε την καθημερινή μας «δόση». Η επιστήμη έχει αποδείξει πως η σωματική δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει να ζήσουμε ευτυχισμένη και πιο υγιεινή ζωή.

Κατάλογος καταπολέμησης ασθενειών μέσω της γυμναστική

  • Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών νόσων και εγκεφαλικού επεισοδίου.
  • Βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2.
  • Βοηθά στην πρόληψη απώλειας της οστικής μάζας ή όπως είναι γνώστη, την
  • οστεοπόρωση.
  • Μειώνει κατά 50 % τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου και του μαστού.
  • Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης.
  • Συμβάλλει στην μείωση εμφάνισης της άνοιας και της νόσου αλτσχάιμερ.
  • Βοηθά την ανάπτυξη και διατήρηση υγιών μυών, οστών και γενικά των αρθρώσεων.
  • Μειώνει το αίσθημα κατάθλιψης και έντονου άγχους.

Η γυμναστική βοηθά να χάσουμε βάρος

Η σωματική άσκηση αποτρέπει την αύξηση σωματικού βάρους και επίσης βοηθά στο αδυνάτισμα. Κάθε φορά που κάνουμε γυμναστική, ο οργανισμός καίει πολλές θερμίδες. Αν δεν έχετε χρόνο να κάνετε καθημερινά εξάσκηση, τότε μπορείτε να υιοθετήσετε συνήθειες που χαρίζουν αθλητικό τρόπο ζωής. Μπορείτε για παράδειγμα, κάθε φορά που θέλετε να ανεβείτε μερικούς ορόφους, να χρησιμοποιήσετε τις σκάλες αντί του ανελκυστήρα ή να βγείτε για περπάτημα κάνοντας μια μεγάλη διαδρομή, αντί να κάθεστε με τις ώρες στον καναπέ και μπροστά στην τηλεόραση.

Βελτιώνει τη διάθεση

Όταν έχετε έντονη και αγχωτική ημέρα, πηγαίνετε στο γυμναστήριο να εκτονωθείτε ή βγείτε για περπάτημα τουλάχιστον μισής ώρας. Η σωματική άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, οι οποίες είναι ορμόνες που ευθύνονται για τη δημιουργία συναισθημάτων ευτυχίας και ευφορίας. Αν ασκήστε τακτικά, θα αισθανθείτε καλύτερα με τον εαυτό σας και ιδιαίτερα με την εξωτερική σας εμφάνιση. Η καθημερινή γυμναστική σίγουρα βελτιώνει την αυτοπεποίθηση.

Βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου

Πολλές φορές έχουμε ξαπλώσει στο κρεβάτι προσπαθώντας να κοιμηθούμε ή να κάνουμε έναν ήρεμο ύπνο, αλλά δεν τα έχουμε καταφέρει. Τα καλά νέα, είναι πως η τακτική σωματική άσκηση βοηθά να κοιμηθούμε καλύτερα και να κάνουμε ήρεμο και βαθύ ύπνο. Συνιστούμε, να μην ασκήστε κατά τις βραδινές ώρες και συγκεκριμένα πριν ή κοντά την ώρα του ύπνου, διότι δημιουργείται υπερένταση, με αποτέλεσμα να έχουμε αντίθετα αποτελέσματα και να μην καταφέρουμε να κοιμηθούμε.

Η γυμναστική και η τακτική σωματική δραστηριότητα, είναι ένας καλός και σίγουρος τρόπος για να αισθανθείτε καλύτερα, να αποκτήσετε περισσότερα οφέλη στην υγεία και σίγουρα καλύτερη διάθεση. Μην κάθεστε, σηκωθείτε από το κρεβάτι και ξεκινήστε την ημέρα σας με μία όμορφη βόλτα.