Ένα καλό και υγιεινό πρωινό, αποτελεί την καλύτερη επιλογή για να ξεκινήσει η μέρα μας σωστά και να γεμίσουμε τον οργανισμό με ενέργεια. Αναπόσπαστο κομμάτι σωστής και ισορροπημένης διατροφής, το πρώτο γεύμα της ημέρας, έχει μεγάλη σημασία για τον οργανισμό. Παρέχει δύναμη και ενέργεια για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε σε μια απαιτητική και κουραστική ημέρα.

Στη συνέχεια του άρθρου θα δούμε μια εύκολη συνταγή για να φτιάξουμε κρέμα επάλειψης στο ψωμί και να έχουμε ένα χορταστικό και υγιεινό πρωινό.

Θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση 1 ώριμο αβοκάντο, για να φτιάξουμε νόστιμη πάστα που θα χρησιμεύσει για επάλειψη στο ψωμί. Αν το αλείψουμε σε σάντουιτς ή τοστ, θα έχουμε έτοιμο σνακ που μπορούμε να  πάρουμε μαζί μας στη δουλειά.

Μία γρήγορη συνταγή με νόστιμο και χορταστικό αποτέλεσμα, για το πρώτο πιάτο της ημέρας. Συνιστούμε ανεπιφύλαχτα σε όλους να το προσθέσουν στη διατροφή τους.

Στη συνταγή που ακολουθεί, θα χρησιμοποιήσουμε ως κύριο συστατικό το αβοκάντο (από μόνο του είναι ένα υγιεινό φρούτο) που προτιμάται στις δίαιτες και την υγιεινή διατροφή. Αναλογιστείτε τα σημαντικά οφέλη που μπορείτε να αποκτήσετε αν το προσθέσετε στο πρωινό σας.

Φτιάχνουμε υγιεινό πρωινό

Υλικά:

  • 1 αβοκάντο
  • 2 κ.σ. χυμό λεμόνι
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 2 ντοματίνια ή ψιλοκομμένες καυτερές πιπεριές
  • 1 κ.γ ελαιόλαδο
  • Φρέσκο άνηθο ή μυρωδικά της επιλογής σας
  • Πιπέρι και αλάτι για γεύση

Διαδικασία:

Η διαδικασία παρασκευής είναι απλή και εύκολη. Προσθέτουμε όλα τα υλικά στο μούλτι και ανακατεύουμε καλά μέχρι η πάστα να δέσει και να αποκτήσει ομοιόμορφη υφή.

Η πάστα είναι έτοιμη να την αλείψουμε στο ψωμί, να τη βάλουμε σε σάντουιτς και τοστ ή να τη συνοδέψουμε με φρέσκα λαχανικά.

Για να ακολουθήσουμε μια υγιεινή διατροφή, πρέπει να τρώμε καθημερινά πρωινό. Την επόμενη φορά που θα φύγετε βιαστικά για τη δουλεία σας, χωρίς να φάτε πρωινό. Σκεφτείτε το εξής: Παραλείποντας το πρωινό, μπορεί να αισθανθούμε περισσότερη πείνα, και λίγη ώρα αργότερα να καταλήξουμε σε υπερκατανάλωση αμφιβόλου ποιότητας φαγητού, με πολλές και περιττές θερμίδες. Ένα υγιεινό πρωινό, θα δώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσει η μέρα σωστά και θα ικανοποιήσει την αίσθηση της πείνας για αρκετές ώρες.

Το υγιεινό πρωινό συνδυάζετε πάντοτε με καλούς υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Ευτυχώς, πέρα από τη συνταγή που είδαμε σήμερα, υπάρχουν πολλές ακόμη επιλογές με τροφές όπως βρώμη, δημητριακά, γιαούρτι, αυγά, βούτυρο αμυγδάλου, λιναρόσπορο, φρούτα και λαχανικά.

Φυσικά, μετά από κάθε πρωινό μπορούμε να πίνουμε χυμούς φρούτων για να πάρουμε περισσότερη ενέργεια. Το τσάι και ο καφές είναι επίσης ιδανικά ενεργειακά ροφήματα που συνιστώνται μετά το πρωινό. Να θυμάστε, η μέρα μας πρέπει πάντοτε να ξεκινά με ένα υγιεινό πρωινό.