Αν φάμε ένα ολόκληρο κουτί με μπισκότα, είναι σίγουρο, πως πέρα από το φούσκωμα στο στομάχι, θα επιβαρύνει την υγεία μας και θα προσθέσει περιττά κιλά. Ειδικά αν συνηθίζουμε να το κάνουμε τακτικά. Το ίδιο όμως, μπορεί να συμβεί και με άλλα φαγητά, που θεωρούνται υγιεινά. Αν όμως καταναλωθούν σε υπερβολικές ποσότητες μπορεί να γίνουν επικίνδυνα για την υγεία.

Τροφές που μπορεί να γίνουν επικίνδυνες

Πορτοκάλι και ντομάτα

Σίγουρα πρόκειται για 2 από τις πιο υγιεινές τροφές. Αν όμως καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες πορτοκαλιών και πολλές ντομάτες, τότε, μπορεί να προκαλέσουν μέχρι και στομαχική διαταραχή ή εμετό. Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα είναι 2 πορτοκάλια και 2 ντομάτες. Καλό είναι, να μη ξεφύγετε από αυτά τα πλαίσια.

Τόνος κονσέρβα

Αν συνηθίζετε να τρώτε κονσέρβες τόνου, πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχει κίνδυνος, ο οργανισμός να πάρει υπερβολική δόση υδραργύρου. Το στοιχείο αυτό βρίσκεται στον τόνο και μάλιστα σε μεγάλες ποσότητες. Η υπερβολική κατανάλωση τόνου σε μορφή κονσέρβας, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην όραση, την ακοή ή ακόμα και μυικές αδυναμίες. Μοιράστε τα γεύματα ανάμεσα σε τόνο και σολομό. Το τελευταίο δεν περιέχει καθόλου υδράργυρο και είναι πιο υγιεινή επιλογή.

Καρότα

Είναι φρούτα, πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά. Τα καρότα συμβάλουν θετικά στην όραση, ωστόσο, περιέχουν μεγάλες ποσότητες οξαλικού οξέος. Αν καταναλωθεί σε υπερβολικό βαθμό, ενδέχεται να προκαλέσει πέτρες στα νεφρά. Τα οξαλικά άλατα, συσσωρεύονται στους ιστούς των νεφρών και της ουροδόχου κύστης και δημιουργούν της προϋποθέσεις για πρόκληση πέτρας στα νεφρά ή δημιουργία χρόνιων φλεγμονών.

Να θυμάστε το ρητό «παν μέτρο άριστον», είναι πιο επίκαιρο από ποτέ και το βλέπουμε να έχει εφαρμογή σε καθημερινά πράγματα της ζωής μας.