Πόσα βήματα απαιτούνται καθημερινά για να καταφέρουμε να χάσουμε τα περιττά κιλά;

Ξεκινήσαμε περπάτημα για να χάσουμε τα περιττά κιλά και αυτό στάθηκε αφορμή να αναζητήσουμε τις ιδανικές και απαραίτητες συνθήκες, για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Αν τα περιττά κιλά που αποκτήσατε το τελευταίο διάστημα έχουν αρχίσει να σας κουράζουν (ψυχικά και σωματικά), σίγουρα θα έχετε αναζητήσει τρόπος να τα αποβάλετε, γρήγορα, από το σώμα και να επανέλθετε σε φυσιολογικά επίπεδα.

Πολλές φόρες έχουμε γράψει πως η γυμναστική πρέπει να γίνει μια αγαπημένη συνήθεια. Πέραν ότι θα βοηθήσει να διατηρείστε σε φόρμα, ταυτόχρονα θα ενισχύσει την υγεία και τη διάθεση σας.

Αν είστε αρχάριος στην γυμναστική και μόνο η σκέψη του γυμναστηρίου ή της έντονης αερόβιας άσκηση, σας κάνει να απορρίψετε την ιδέα της εκγύμνασης. Τότε, τα νέα για εσάς είναι καλά. Δε χρειάζεται να ξεκινήσετε με υψηλής έντασης ασκήσεις για να χάσετε τα κιλά που αποκτήσατε το χειμώνα.

Το περπάτημα είναι η ιδανική λύση για το ξεκίνημα. Θα βοηθήσει να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό και να μπείτε με ομαλό τρόπο στα μυστικά της σωματικής δραστηριότητας.

Ίσως ακούγεται παράξενο, όμως το περπάτημα μπορεί να αποδειχθεί ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο για να χάσετε βάρος.

Μπορείτε να βγείτε για έναν περίπατο σε αργό ή γρήγορο ρυθμό. Κάντε το καθημερινά για να ενισχύσετε την κυκλοφορία του αίματος, να βελτιώσετε τη λειτουργίας της καρδιάς και να αυξήσετε το μεταβολισμό.

5 χιλιόμετρα περπάτημα, καθημερινά, θα βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.

Το περπάτημα ως τρόπος ζωής

Το καθημερινό περπάτημα περιλαμβάνει όλες τις φάσεις της ημέρας. Μόλις βγείτε από το σπίτι επιλέξτε το βάδην για να πάτε στη δουλειά ή για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ κλπ.

Η διαφορά στη δαπάνη της ενέργειας του σώματος, ανάμεσα σε κάποιον που κινείται όλη την ημέρα, σε σχέση με άλλον που ακολουθεί μια καθιστική ζωή, μεταφράζεται σε εκατοντάδες χαμένες θερμίδες.

Έτσι, ένας καλός τρόπος για περισσότερο περπάτημα, είναι να θέσετε στόχους και να βρείτε τρόπους να προσθέσετε στην καθημερινότητα σας περισσότερα βήματα.

Μπορείτε να πάτε στη δουλεία με τα πόδια (αν είναι σε κοντινή απόσταση)ή αντί για ασανσέρ, ανεβείτε από τις σκάλες. Υπάρχουν πολλές ακόμη επιλογές που θα βρείτε και θα τις προσαρμόσετε στην καθημερινότητα σας.

Αν είστε από τους πλέον αρχάριος στη γυμναστική, ξεκινήστε από τα 6.000 βήματα την ημέρα. Καθώς οι μέρες περνούν και το περπάτημα γίνεται συνήθεια, αυξήστε σταδιακά προς τα 10.000 βήματα με στόχο να τα διπλασιάσετε στα 12.000.

Για να καταφέρετε το στόχο σας, επιλέξτε τις περισσότερες δουλειές να τις κάνετε με τα πόδια. Αν και πάλι ο στόχος των 12.000 βημάτων δεν είναι εφικτός. Τότε ο βραδινός περίπατος θα βοηθήσει να χαλαρώσετε και να βαδίσετε τα επιθυμητά χιλιόμετρα.

Εύλογα γεννάται το ερώτημα, με ποιόν τρόπο να μετρήσουμε τα βήματα μας;

Η τεχνολογία θα δώσει τη λύση και θα σας βοηθήσει να γνωρίζετε ακριβώς πόσο περπατήσατε σήμερα. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές που καταγράφουν το βηματισμό και μετρούν με ακρίβεια τα βήματα που κάνετε μέσα στην ημέρα.

Μια επίσκεψη στο Apple ή Android store και θα ανακαλύψετε πολλές εφαρμογές που μετρούν με κάθε ακρίβεια το περπάτημα, τα χιλιόμετρα που διανύσατε, τα βήματα και τους χρόνους.

perpatima

Συμπερασματικά

Αν ανήκετε στην κατηγορία όσων κάνουν καθιστική εργασία και είναι αναγκαίο να δουλεύουν με τις ώρες σε ένα γραφείο ή μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή. Ακόμα και αν επιλέγετε να περνάτε το υπόλοιπο τις ημέρας στον καναπέ του σπιτιού. Τότε, για εσάς αποτελεί απαραίτητο βήμα, να ξεκινήσετε περπάτημα και να αφήστε πίσω την καθιστική ζωή.

  • Χρησιμοποιείστε λιγότερο το αυτοκίνητο και παρκάρετε εκατοντάδες μέτρα πριν τον τελικό προορισμό σας.
  • Αν μετακινήστε με δημόσια συγκοινωνία, κατεβείτε μερικές στάσεις νωρίτερα.
  • Γενικά προσπαθήστε να αντικαταστήσετε συνήθειες χρόνων, με περισσότερο περπάτημα.

Αν διαπιστώσετε πως η καθημερινότητα δεν καλύπτει το μέγιστο όριο βημάτων που έχετε θέσει στο εαυτό σας. Τότε, μη διστάσετε να βγείτε για βραδινό περίπατο στο κοντινό παρκάκι της γειτονιάς.

Κάθε φορά που μειώνετε τις ώρες καθιστικής ζωής και αυξάνετε τη σωματική δραστηριότητα, βάζετε ένα λιθαράκι στην απώλεια βάρους και γεμίζετε τις μπαταρίες του οργανισμού με περισσότερη υγεία και ενέργεια.